دونالد ترامپ به حامیان جورجیا می گوید واکسن های ضد COVID-19 هفته آینده در دسترس خواهد بود

جورجیا: واکسن های ویروس کرونا در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرند آمریکا هفته بعد، آمریکا رئیس جمهور دونالد ترامپ در راهپیمایی روز شنبه در والدوستا ، جورجیا گفت.
“واکسن ها در سطحی هستند که هیچ کس فکر نمی کند ممکن باشد ، پنج سال دیگر به دولت دیگر احتیاج داشت ، ما هفت ماه ، و آنها هفته آینده شروع می شوند ، و ما واکسیناسیون را شروع می کنیم و بسیاری از افراد واکسینه شده اند. ”
اوایل این هفته ، الف آمریکا کمیته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) رای داد که در طی سه هفته ، دوز واکسن COVID-19 به کارمندان مراقبت های بهداشتی و ساکنان خانه سالمندان داده شود.
اسلایدهای CDC که در یک جلسه پخش جریانی مستقیم این هفته منتشر شد ، نشان داد که آژانس انتظار دارد حدود 40 میلیون دوز واکسن COVID-19 تا پایان دسامبر داشته باشد ، انتظار می رود بارگیری های هفتگی 5 تا 10 میلیون دوز پس از مجاز شدن واکسن توسط ناظران ، انجام شود.
به گفته مونسف اسلاوی ، مشاور طرح “سرعت عمل پیچیده” دولت ترامپ در مورد واکسن ها ، از ماه ژانویه ، پس از انتظار می رود ، حدود 60 تا 70 میلیون دوز در دسترس باشد. آمریکا تأیید واکسن های Pfizer و Moderna توسط سازمان غذا و دارو (FDA).
تعداد موارد تایید شده COVID-19 در آمریکا از 14.5 میلیون نفر پیشی گرفته است. بیش از 281،000 نفر بر اثر ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند آمریکا، که بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 و بیشترین تعداد موارد تأیید شده را در تمام کشورهای جهان دارد.