ردیاب شخصی مدل GM100 – خرید جی پی اس سالمندان و کودکان

امروزه رسیورهای معمولی مورد استفاده در گجتهای مختلف و خودروها دقتی تا ۳ متر دارند، حال آنکه نمونههای گران قیمت دقت خود را تا چند سانتیمتر نیز کاهش دادهاند. این ردیاب کوچک موقعیت یابی را با دقت بالایی انجام میدهد. نظامی ها از جی پی اس برای تعیین دقیق موقعیت سربازان جنگی استفاده می کردند. در صورت مفقود شدن یا خارج شدن ناآگاهانه فرزند شما از موقعیت مکانی تعیین شده، سریعاً متوجه شده و به موقع عکس العمل لازم را انجام داده تا از آسیبهای احتمالی جلوگیری کنید. به طور مثال ارسال پیامک برای شماره دلخواه به واسطه جی پی اس، بعد از دریافت دستور سریالی انجام خواهد شد که این دستورات در انواع ردیاب می تواند متفاوت باشد.

در نتیجه اگر همسر یا فرزند شما از محدودیت تعریف شده عبور کند ردیاب به شما پیامک ارسال خواهد کرد و شما می توانید چیزی که نیاز داشتید را از آنها بخواهید تا برایتان خریداری کنند. حتی بسیار از مراجع قانونی بر نصب جی پی اس خودرو تاکید میکنند تا روند سرقت یا گم شدن خودروها کاهش پیدا کند. بنابراین حتی در هنگام نصب جی پی اس برای هر یک از اقوام یا دوستان خود، حتما از او کسب اجازه کنید. با توجه به تمام خصوصیاتی که بررسی کردیم، لازم به یادآوری یک نکته است. آیا استفاده از ردیاب شنودار جرم است؟

آیا نصب جی پی اس برای خودرو خودمان جرم است؟ قیمت دستگاه های ردیاب خودرو ویگو GT800 دستگاه GPS به طور کلی به نسبت قیمت های سرسام آور واسطه ها بسیار مناسب است. خرید ردیاب خودرو برای ماشین خودمان هیچ مشکل قانونی ندارد و جرم محسوب نمیشود. بعضی از اشخاص با نصب پنهانی جی پی اس به خودرو فردی دیگر، مقاصد شوم و غیر قانونی دارند.

بهترین دستگاه ردیاب اشخاص ، GM100 ، چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ این دسته از ردیاب ها معمولا با هدف مسیریابی طراحی شده اند و از ماهواره های فضایی قدرت می گیرند. افراد نخبه ،ثروتمند و خانواده و فرزندان آن ها همواره در معرض خطر آدم ربایی قرار دارند.در مورد کودکان حتی خانواده های عادی نیز در معرض این خطرات قرار دارند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جی پی اس شخصی کوچک وب سایت خود باشید.