رطوبت و شادابی را به پوستتان بازمیگرداند

در واقع انواع کرم های لایه بردار خوب به نوعی محرک پوست برای جوان سازی و طراوت بیشتر هستند. کرم لایه بردار خوب کمک شایانی در جهت کلاژن سازی ،پاک سازی پوست انجام می دهد و تا حد قابل توجهی از ملتهب شدن پوست جلوگیری می کند. فرمولاسیون این کرم لایه بردار قوی برای جای جوش فاقد صابون، روغن و چربی است. با در نظر گرفتن این واقعیت که یکی از نقش های اصلی سلول های لایه اپیدرم (سطح پوست)، محافظت پوست از خطرات خارجی است؛ اگر ما با لایه برداری بیش از حد به جنگ این لایه برویم، به جای بهبود آن، خطر ابتلا به بیماری پوستی را افزایش می دهیم.

درصورت عمیق بودن جای جوش و دفعات زیاد میكرودرم از لیزر میتوان استفاده كرد. افرادی که دارای پوست خشک هستند باید از مصرف زیاد انواع کرم های های لایه بردار و یا ژل و لوسیون لایه بردار پرهیز کنند. بهترین زمان استفاده از کرم لایه بردار را نیز می توان فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان دانست که شدت نور آفتاب کم است البته باید حتما با کرم های ضد آفتاب از سلول های پوستی جدید مراقبت کرد.

به عنوان مثال اگر رنگ های خونی شما از زیر پوست مشخص می شود و بخش هایی از پوست خشک می شود و یا روی سطح پوست احساس کشیدگی بیش از حد، صفتی و خشکی می کنید؛ این علائم نشان دهنده شدت استفاده از لایه بردار است. همچنین این کار را در زمینه شدت مالش پوست با اسکراب نیز انجام دهید. توصیه می شود کار لایه برداری را با تعداد دفعات کم آغاز کنید و بسته به واکنش پوست اقدام به افزایش یا کاهش آن نمایید.

با استفاده از کرم لایه بردار پوست سلولهای مرده از سطح پوست برداشته می شوند، چون قدرت پوست برای دفع این سلولهای مرده با افزایش سن کاهش می یابد و باید با استفاده از یک عامل خارجی این کار را انجام شود تا هم مشکلات پوستی حل شوند و هم پوست صاف و زیبا شود. در نتیجه از اسکراب نرم تر استفاده کنید و یا مراتب استفاده در طول هفته را کاهش دهید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد کرم لایه بردار رژودرم لطفا به بازدید از وب سایت ما.