زن و مادربزرگ در تیراندازی در کارخانه ایندیانا کشته شدند، پلیس خانه همکار مظنون را بازرسی کرد

فرانکفورت: پلیس در حال بررسی تیراندازی در خارج از کارخانه صندلی اتومبیل در ایندیانا در مرکز ایندیانا، که در آن یک زن و نوه‌اش جان باختند، خانه همکارشان را که مظنون به قتل‌ها بودند، بازرسی کردند.
افسران خانه گری فرل دوم در فرانکفورت را پس از کشتار مضاعف در خارج از NHK Seating of America در جریان تغییر شیفت چهارشنبه شب بازرسی کردند. یک سوله و گاراژ جدا نیز مورد بازرسی قرار گرفت.
به گزارش ژورنال و پیک، حدود ساعت 1 بامداد پنجشنبه، افسران در حالی که به نظر می رسید دو قاب برای تفنگ یا تفنگ ساچمه ای و یک کیف کوچکتر شبیه موارد مورد استفاده برای تفنگ های دستی بود، دیده شدند.
فرل (26) مظنون به کشتن همکاران پرومیس میس (21) و مادربزرگش پاملا اسلد (62 ساله) است که هر دو از شهر روسویل در نزدیکی شهر راسویل هستند، در حالی که آنها حدود ساعت 4:15 بعد از ظهر چهارشنبه برای شیفت عصر خود می رسیدند، کلانتر شهرستان کلینتون. ریچ کلی گفت.
طبق سوابق دادگاه آنلاین، فرل تا ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه هنوز متهم نشده بود. او در زندان شهرستان کلینتون نگهداری می شد. کلی گفت که همکاران او را به عنوان تیرانداز شناسایی کردند.
پس از تیراندازی، پلیس گفت فرل، که در شیفت روز کار می کرد، با یک ماشین فرار کرد. تعقیب و گریز پلیس با سرعت بالا پیش از اینکه فرل در یک منطقه ساختمانی تصادف کرد و دستگیر شد، دنبال شد.
مقامات کانتی کلینتون بلافاصله به سوالاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است فرل متهم شود و انگیزه ادعایی وی چه بوده است، پاسخ ندادند.
کلی چهارشنبه شب گفت که بازرسان هنوز نمی دانند که آیا این زنان هدف حمله قرار گرفته اند یا قربانی یک حمله تصادفی شده اند.
او در یک کنفرانس خبری گفت: «ما نمی دانیم کاتالیزور چه بود که این اتفاق بیفتد. “این تغییر شیفت بود. افراد زیادی در منطقه بودند. مسیرهای عبور همه.”
این کارخانه که در نزدیکی فرانکفورت است، در ماه ژوئن افتتاح شد و به گفته وب سایت آن، حدود 700 نفر برای طراحی و ساخت صندلی برای وسایل نقلیه خودرویی مشغول به کار هستند.