شاهزاده چارلز انگلیس 72 سالگی را جشن می گیرد

لندن: شاهزاده چارلز انگلیس هفتاد و هفتمین سالگرد تولد خود را پس از یک سال پرحادثه جشن گرفت که باعث ویروس کرونا شد و پسرش شاهزاده هری از وظایف رسمی سلطنتی کنار رفت.
به طور معمول سلام و احترام به اسلحه از پارک سبز لندن و برج لندن برای تولد تاج و تخت شلیک می شود ، اما مقامات گفتند که به دلیل محدودیت های Covid-19 ، مراسم سنتی امسال برگزار نمی شود.
پسر بزرگ چارلز ، پرنس ویلیام و همسرش کیت از جمله کسانی بودند که در شبکه های اجتماعی تولد او را تبریک گفتند. حساب رسمی توییتر خانواده سلطنتی عکسی از چارلز در حالی که نوزادی روی زانوی ملکه الیزابت دوم نشسته بود ، منتشر کرد ، در حالی که حساب چارلز و همسرش ، کامیلا ، عکسی از شاهزاده را پوشیده بود که در یک کیلت لباس پوشیده بود و جلوی دوربین لبخند می زد.
چارلز آزمایش ویروس کرونا را در ماه مارس انجام داد و به مدت یک هفته در اسکاتلند با علائم خفیف Covid-19 منزوی شد. او بعداً به اسکای نیوز گفت که خوش شانس بود که “خیلی راحت از پس آن برآمد”. هفته گذشته ، سلطنتی به احترام کشته شدگان جنگ کشور در یادبود یکشنبه ، از طرف مادرش تاج گل به یادبود جنگ سنوتاف گذاشت.
اما مانند بقیه اعضای خانواده سلطنتی ، چارلز مجبور شده است بسیاری از مشاغل رسمی خود را با انتقال آنلاین آنها در طی همه گیری سازگار کند.
در این سال همچنین پسر چارلز هری و همسرش ، مگان مارکل سابق ، پس از ترک وظایف سلطنتی ، به خارج از کشور نقل مکان کردند. این زوج که گفتند می خواهند به دنبال استقلال مالی باشند ، با پسرشان آرچی در کالیفرنیا ساکن شده اند.
چارلز ، معروف به شاهزاده ولز ، پسر بزرگ ملکه است. او از 3 سالگی وارث شد ، زمانی که مادرش در سال 1952 تاجگذاری کرد.