طرفداران ترامپ در اعتراض به انتخابات هنوز بلاتکلیف سر و صدا می کنند

ققنوس: حامیان رئیس جمهور دونالد ترامپ در تظاهرات تظاهرات کردند پنجشنبه شب در برابر انتخاباتی که به اعتقاد آنها تقلب یا دزدی شده است ، در برخی موارد با تجمع در ضد تظاهرات در ایالت های میدان جنگ ، اسلحه به همراه آوردند.
در آریزونا ، یکی از پنج ایالت نبرد ایالات متحده که در آن رأی ها همچنان در یک مسابقه نزدیک به رقابت بین ترامپ و جو بایدن ، رقیب دموکرات شمارش می شد ، طرفداران ترامپ در خارج از کشور جمع شدند اداره انتخابات شهرستان ماریكوپا در ققنوس.
برخی به طور خلاصه شخصی را که در پشت صحنه ای که الکس جونز مجری راست گفتگوی رادیو صحبت می کرد ، شخصی را که رئیس جمهور را به عنوان یک خوک نازی در دست داشت ، تعقیب کردند.
به گفته یک شاهد رویترز پس از محاصره این مرد و گروه کوچک ضد تظاهرکننده توسط فعالان ترامپ ، پلیس وارد عمل شد و درگیری را از بین برد. هیچ گزارشی از زخمی ها وجود نداشت.
جونز به جمع 300 نفر گفت: “آنها تلاش می كنند انتخابات را بدزدند اما آمریكا می داند چه اتفاقی افتاده است و آن را مقابله می كند.” وی ، اشاره ای آشکار به اعلامیه استقلال ایالات متحده و رمان ناخوشایند جورج اورول ، گفت: “1776 پاسخ 1984 است.”
در میلواکی ، حدود 50 طرفدار ترامپ در مقابل ساختمان شهری كه آرا در حال شمارش بود ، جمع شدند و موسیقی كانتری را منفجر كردند ، پرچم هایی را به اهتزاز درآوردند و تابلوهایی با عنوان “بازشماری” و “تقلب” را حمل كردند.
تقریباً ده نفر از مخالفان معترض پس از یک ساعت با فریاد “زندگی سیاه پوستان مهم است” و “نام خود را بگویند” با اشاره به قربانیان بی رحمی پلیس از راه رسیدند. برخی دیگر از اتومبیل عبوری به طرفداران ترامپ تخم پرتاب کردند.
میچل لندگراف ، کارگر 21 ساله ساختمانی که اولین رای خود را در انتخابات ریاست جمهوری برای ترامپ صادر کرد ، گفت: “آینده کشور من همان چیزی است که امشب من را به اینجا سوق می دهد.” “من می ترسم اگر یک طرفه پیش رود که این کشور به سرعت در سراشیبی قرار خواهد گرفت.”
ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار بازشماری مجدد در ویسکانسین، جایی که سازمان های خبری بایدن را با اختلاف تراش تراشیده اند.
“شمارش هر رای”
از زمانی که آمریکایی ها روز سه شنبه به پای صندوق های رای رفتند ، اعتراضات پراکنده ، کوچک و عمدتاً مسالمت آمیز بوده است.
Facebook Inc سایت رسانه های اجتماعی گفت که این گروهی را که به سرعت در حال رشد است ، از بین برد و گفت فعالان طرفدار ترامپ با سخنان خشونت آمیز خواستار “چکمه های روی زمین” شدند تا از سلامت انتخابات محافظت کند.
هواداران بایدن شعار “هر رأی را بشمارید” را اتخاذ کرده اند و می گویند یک جدول بندی کامل و دقیق در ایالت های باقی مانده میدان جنگ نشان می دهد که معاون سابق رئیس جمهور 270 رأی انتخاباتی مورد نیاز برای پیروزی را به دست آورده است.
هر دو طرف روز پنجشنبه در فیلادلفیا تجمع هایی برگزار کردند ، جایی که کارمندان انتخابات به آرامی هزاران برگ رای گیری را که می توانست به 20 رای مهم کالج انتخاباتی بایدن یا ترامپ پنسیلوانیا اعطا کند ، شمردند.
فعالان ترامپ در حالی که حامیان بایدن در پشت سنگرهای آن طرف خیابان با موسیقی می رقصیدند ، پرچم ها را به اهتزاز در آوردند و تابلوهایی با عنوان: “رای در روز انتخابات متوقف می شود” و “با عرض پوزش ، رای گیری بسته شد”.
باب پوسونی ، مددکار اجتماعی بازنشسته ، بابون پوسونی ، طرفدار 70 ساله بایدن که تی شرت “هر رأی را بشمارید” در حالی که “چه اتفاقی می افتد” ساخته ماروین گی ، بود ، گفت: “ما نمی توانیم شمارنده ها را بترسانیم.” .
که در هریسبورگ، حدود 100 طرفدار ترامپ بعد از ظهر پنجشنبه در پله های ساختمان پایتخت ایالت پنسیلوانیا در چارچوب تظاهرات “توقف دزدی” که توسط فعال محافظه کار ویرجینیا ، اسکات پرزلر برگزار شد ، جمع شدند.
پرسلر گفت: “این تجمع حمایت از یک نامزد خاص نیست.” “این تجمعی است که برای دو چیز می جنگد: حقیقت و عدالت.” وی در مصاحبه ای گفت که قصد دارد بودجه ای را برای حسابرسی در شمارش آرا state ایالت جمع آوری کند.
جیم جوردن ، نماینده جمهوری خواه آمریکا در اوهایو ، از هواداران صریح ترامپ ، در ساختمان پایتخت ایالت اظهار داشت که نگران است آراots رایانه ای بدون مارک مشخصی به پست برسد.
اوایل روز پنجشنبه ، دادگاه استیناف ایالتی حکم داد تعداد بیشتری از ناظران جمهوری خواه می توانند وارد ساختمان فیلادلفیا شوند که کارگران نظرسنجی در حال شمارش آراots بودند.
حداقل 400 معترض در بیرون تجمع کردند اداره انتخابات شهرستان کلارک در لاس وگاس همزمان با به اهتزاز درآوردن پرچم های غول پیکر ترامپ و آمریکا ، سرودهای بلند میهن پرستانه بر بلندگو بلند می شود. با ادامه شمارش آرا ، بایدن در نوادا کمی بیش از 11000 رای دارد.
در واشنگتن دی سی ، موکب اتومبیل و دوچرخه با حمایت مالی فعالان گروهی به نام Shutdown DC در اعتراض به آنچه “حمله به روند دموکراتیک” توسط ترامپ و “توانمندسازان” وی اعلام شد ، به آرامی در خیابان های پایتخت رژه رفتند. به وب سایت آن
ترامپ بارها و بارها و بدون مدرک گفته است که آرا-نامه ها مستعد تقلب است ، اگرچه کارشناسان انتخابات می گویند که این امر در انتخابات ایالات متحده نادر است.