عجیب فضایی؟ یکپارچه مرموز و براق که در صحرای اخروی یوتا یافت می شود

SALT LAKE CITY: آنها مأموریت داشتند که گوسفندان را بشمارند وقتی چیزی را پیدا کردند که روی آن حساب نکرده بودند.
هفته گذشته که خدمه هلی کوپتر یوتا بر فراز جنوب شرقی ایالت به دنبال گوسفندهای شاخ بزرگ بودند ، وز نشستن در زیر آنها در وسط بیابان بسیار درخشان بود یکپارچه، موارد حماسه های علمی تخیلی.
خلبان برت هاچینگز از وزارت ایمنی عمومی امور خارجه شخصی را به یاد آورد که در آن هواپیمای درخشان فلزی را که در یک محفظه کوچک پاکسازی در برابر قرمزی سنگ ها و شن و ماسه زیر کاشته شده بود ، لکه دار کرده بود.
هاچینگز به KSL-TV در سالت لیک سیتی گفت: “او مانند اوه ، ایست ، ایست ، چرخش ، چرخش است.” “این چیز وجود دارد ، این چیز آنجاست. ما باید به آن نگاه کنیم. ”
بخش ایمنی عمومی گفت ، پس از آنكه هاتچینگ هلیكوپتر خود را در منطقه دورافتاده فرو برد ، كه هنوز هم برای ناامید كردن هجوم مشتاقان ناشناخته مانده است ، آنها از نزدیك نگاه كردند ، اما “هیچ نشانه مشخصی” از نحوه رسیدن آن به آنجا پیدا نكردند.
تصاویر منتشر شده توسط این بخش نشان می دهد که یکپارچه پس از کشف چهارشنبه گذشته به شانه های مردی ایستاده است که روی شانه های دیگری ایستاده است.
هاچینگز در مورد ریشه های احتمالی دیگر دنیایی این شی و موازی آشکار با کلاسیک 1968 شوخی کرد استنلی کوبریک فیلم ، اما فکر می کردم جواب بیشتر روی زمین است.
وی گفت: “من فرض می كنم كه این یك هنرمند موج جدید باشد یا چیزی یا كسی كه طرفدار بزرگ” 2001: ادیسه فضایی “باشد.”
در این فیلم ، یک یکپارچه بیگانه نمادی مکرر است که به نظر می رسد نقشی اساسی در تکامل انسان از میمون ها دارد.
منشا شی یوتا هرچه باشد ، ذهن تئوری پردازان توطئه و طرفداران علمی تخیلی را در شبکه های اجتماعی به شدت خشمگین کرده است. “بالاخره کسی آن را دریافت کرد!” گفت کاربر توییتر دویت جکسون از کلگری ، آلبرتا. “این بازنشانی سال 2020 است که منتظر آن بوده ایم! مادرانه کجاست …؟”
دفتر آمریكا و آمریكا كه مالك این زمین است ، اواخر روز سه شنبه از اظهارنظر درباره تحقیقات در مورد این موضوع خودداری كرد.
اما در توییتر یادآوری کرد که “استفاده ، اشغال یا توسعه زمین های عمومی یا منابع آنها بدون مجوز لازم غیرقانونی است ، مهم نیست که از کدام سیاره باشید.”