عمران خان در توییتر همه را دنبال نمی کند ، ترول می شود

اسلام آباد: عمران خان نخست وزیر پاکستان همه را از خود دنبال نکرده است حساب توییتر، از جمله همسر اول او جیمیما گلداسمیت. اما Twitteratis او را به دلیل احساس “فرومایگی نسبت به نخست وزیر سابق نواز شریف” ترول کرد.
طبق گزارشی توسط اخبار بین المللیعصر روز دوشنبه ، کاربران فضای پاکستان توییتر متوجه شدند که نخست وزیر عمران خان دیگر از حساب رسمیImranKhanPTI کسی را در توییتر دنبال نمی کند.
در همین حال ، Twitteratis متوجه شده است که او Jemima Goldsmith ، تهیه کننده فیلم و همسر سابق خود را دنبال نکرد.
عمران خان ، که پروفایل توییتر خود را در سال 2010 ایجاد کرده بود ، حتی پس از جدایی از همسر و دو بار ازدواج ، به دنبال همسر اول خود جمیما گلداسمیت بود.
در حالی که اظهار نظرهای زیادی در مورد دنبال نکردن دنباله رو از خان درباره همه صورت گرفته است ، اما به نظر می رسد که مردم دوست ندارند که او همسر اولش را دنبال کند.
“داداشImranKhanPTIJemima_Khan را دنبال نکرده است؟!؟!” یکی از کاربران توییتر گفت.
عمرانخان از جدول زمانیNawazSharifMNS نواز شریف بازدید کرد ، متوجه شد NS کسی را دنبال نمی کند. عصبانی شد که این ممکن است در او تأثیر ضعیفی بگذارد. به جدول زمانی خود بازگشت و تمام MNA ها و همسر سابق خود را دنبال نکرد. ”
کاربر دیگری گفت: “حتی اگرImranKhanPTI همه را دنبال نکرده است ، اما من مطمئن هستم که چیزی در داخل جامیما خراب شده است.
یکی از توئیتراتی ها گفت: “Baqi sub to the thik hai khan sahib ne jemima ko b b unfollow kr dyia (Unfollowing هنوز هم خوب است اما عمران خان حتی Jemima را هم دنبال نکرده است؟)”