عمران خان کاغذ سفید علیه عملکرد دولت پاکستان ارائه می کند

اسلام آباد (پاکستان): تحریک انصاف پاکستان ARY News مستقر در پاکستان گزارش داد که عمران خان، رئیس (PTI) یک کاغذ سفید علیه عملکرد دولت جنبش دموکراتیک پاکستان (PDM) در سه سال گذشته ارائه خواهد کرد.
به گفته منابع، خان از طریق یک آدرس لینک ویدیویی، یک برگه سفید در مورد وضعیت اقتصادی کشور منتشر خواهد کرد.
او سپس عملکرد دولت خود را با راه اندازی PDM مقایسه می کند، که او آن را عامل خطر قریب الوقوع نکول می داند.
به گزارش ARY News، حزب تحریک انصاف به شدت از عملکرد اقتصادی رقبای خود، احزاب دولت ائتلافی انتقاد می کند و آنها را متهم می کند که کشور را از زمانی که در آوریل سال گذشته از قدرت برکنار شد، از مسیر خارج کرده اند.
این حزب پیوسته به اتحاد حاکم به دلیل اتخاذ تصمیمات غلط اقتصادی انتقاد کرده است.
دیروز، خان از رهبر PML-N انتقاد کرد و گفت که یک بزدل نمی تواند رهبر شود، اما نواز شریف می شود.
رئیس حزب تحریک انصاف خطاب به کارگران حزب و فعالانی که برای افطاری در پارک زمان تجمع کرده بودند، اظهار داشت که او یک عالم اسلام نیست و همه چیز را از زندگی خود آموخته است.
خان گفت که هیچ کشوری در جهان انقلابی را تجربه نکرده است که قابل مقایسه با انقلابی باشد که پیامبر اسلام آورده است. به گزارش ARY News، او نبرد بدر و رهبری خالد بن ولید را دلیلی بر این نکته ذکر کرد که تنها افراد آزاد، و نه بردگان، مدافع آزادی هستند.
عمران خان روز جمعه از اقدامات دولت ابراز نگرانی کرد و گفت که آنها در خارج پاکستان را به سخره می گیرند.
“آدم های خطرناک حاکم متوجه آسیبی که به وجهه پاک در خارج از کشور توسط FIR های ساختگی و اتهامات پوچ فتنه انگیز علیه نخست وزیر سابق به دلیل استفاده از اصطلاحات “هری کثیف” و “روانی” وارد می کنند، نیستند! آنها پاکستان را به سخره می گیرند.” خان توییت کرد
وی همچنین هشدار داد که سرمایه گذاران خارجی ممکن است پس از تصمیم دولت پاکستان مبنی بر عدم پذیرش تصمیم دادگاه عالی در پرونده تاخیر در انتخابات پنجاب، پیامی نگران کننده دریافت کنند.
“همچنین، زمانی که خود دولت تصمیمات شورای عالی امنیت را نمی پذیرد، چه پیام هایی برای سرمایه گذاران خارجی ارسال می شود؟ سرمایه گذاران به امنیت قراردادها نیاز دارند و این به معنای ایمان به سیستم قضایی است. وقتی خود دولت دستورات شورای عالی امنیت را کنار می گذارد، چه اطمینانی می توانند داشته باشند؟ این اتفاق در جمهوری موز،» او در توییتر خود نوشت.
اظهارات خان پس از آن بیان شد که دولت فدرال خواستار کناره گیری عمر عطابندیال رئیس قاضی پاکستان (CJP) شد و مدعی شد که موضع وی پس از یادداشت قاضی اطهر مینالله در این پرونده “جنجال برانگیز” شده است.
قاضی مین الله اظهار داشت که اخطار دیوان عالی کشور در خصوص تاخیر در اعلان انتخابات مجامع استانی با رای اکثریت 4 بر 3 رد شد.