فروش پشتیبانی تخصصی جی پی اس آهنربایی ST4

همانطور که گفته شد ردیاب آهنربایی نیاز به سیم کشی ندارد و دارای باطری قابل شارژ می باشد و علاوه بر این سبک و قابل است، برای همین از ردیاب آهنربایی می توان با قراردادن آن در کیف و یا کوله به عنوان ردیاب شخصی نیز استفاده کرد. علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است. دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به 5 شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال میکند.

با استفاده از ردیاب آهنربایی GP023 A می توان بصورت آنلاین مسیر در حال حرکت و تمام مسیرهای قبلی خودرو ازجمله محل هایی که خودرو پارک بوده را کنترل کرد. حتما قبل از سفارش با شرکت تماس بگیرید و از موجودی آن مطلع شوید. مدل های مختلف از ردیاب مگنتی توسط برند های مختلف تولید شده است که هر کدام امکانات و ویژگی های خاصی دارند، تنوع محصولات باعث شده است تنوع قیمتی هم داشته باشیم، عوامل متعددی دیگری همچون نوسانات قیمت ارز نیز در قیمت نهایی دستگاه ها تاثیر گذار هستند، برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲ تماس بگیرید.

ردیاب آهنربایی GP023 A بهترین جی پی اس آهنربایی بازار با قابلیت یکماه ردیابی آنلاین و سه روز تست رایگان دارای ویژگی های پیشرفته و ساختار محکم و قوی با عمر باتری طولانی مدت بوده که با استفاده از سه سیستم موقعیت دهی LBS ، GPS و wifi موقعیت دقیق خود را ارسال می نماید.

مدت زمان لازم برای شارژ مجدد دستگاه در بازه بین ۴ تا ۶ ساعت میباشد تا ردیاب خودرو بتواند مجددا ردیاب های آهنربایی قابل استفاده شود. این ردیاب دارای باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر بوده و این قابلیت رو به شما میدهد که تا یکماه بصورت آنلاین (با روزی دوساعت ردیابی) از آن به بهترین نحو برای کنترل کامل وسایل نقلیه و یا ناوگان فردی استفاده نمود. این ردیاب آهنربایی دارای سیستم هوشمند باتری است که با تنظیم آن می توان تا یک سال یا حتی دو سال از آن استفاده ردیاب شخصی و آهنربایی مدل fat122 کرد. این سیستم جدیدترین نوع سیستم های ردیابی می باشد که به تازگی ارائه شده است.