قاضی فدرال ایالات متحده اجازه می دهد تا توقف اخراج بایدن همچنان باقی بماند

واشنگتن: یک قاضی فدرال در واشنگتن دی سی، حکم داد که تعلیق اخراج اصلاح شده توسط دولت جو بایدن می تواند در حال حاضر به قوت خود باقی بماند، اما گفت کسانی که آن را به چالش می کشند می توانند به دعوای خود در دادگاه استیناف ادامه دهند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، روز جمعه، قاضی منطقه ای ایالات متحده، دابنی فردریش، درخواست انجمن های مختلف مالکان مبنی بر جلوگیری از توقف تعلیق را رد کرد.
دیوان عالی در ماه ژوئن با 5-4 رای داد تا اجازه دهد تکرار زودتر مهلت قانونی ادامه یابد.
با این حال، در آن زمان، قاضی برت کاوانا اشاره کرد که در غیاب قوانین کنگره، با اجازه تمدید بیشتر مهلت قانونی پس از تاریخ انقضای آن در 31 ژوئیه موافقت نخواهد کرد.
پس از فروپاشی مهلت قانونی اولیه به دلیل عدم رای کنگره برای تمدید آن از نظر قانونی، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در 3 اوت مهلت بازنگری شده را صادر کرد که تا 6 اکتبر اعمال می‌شود و بر مناطق با خطر بالای انتقال کووید-19 تمرکز می‌کند، که باعث شد دو گروه صاحبخانه ایجاد کنند. در آلاباما و جورجیا برای مداخله فردریش.
فریدریش در حکم روز جمعه گفت که دستان او به دلیل حکم موجود توسط دادگاه استیناف، از دور قبلی دعوا، بسته شده است که اجازه می دهد توقف ادامه یابد.
او نوشت: «دیوان عالی در این مورد نظر کنترلی صادر نکرد و سابقه مداری مقرر می‌دارد که آرای قضات مخالف نمی‌تواند با رأی دادگستری موافق برای ایجاد قانون الزام‌آور ترکیب شود». به دادگاه استیناف
دادگاه عالی با اعطای پیروزی به مالکان، روز پنجشنبه در یک پرونده جداگانه دستور داد تا به طور موقت بخشی از توقف تخلیه ایالت نیویورک را که در طول همه گیری همه گیر وضع شده بود، لغو کند.
در حالی که دستور بدون امضا، اقدام ایالتی را که مالکان را از به چالش کشیدن ادعای مستأجر در مورد مشکلات مالی منع می‌کرد – گواهی‌ای که به‌طور خودکار مراحل تخلیه را تحت این سیاست متوقف می‌کرد، مسدود کرد، این امر در توانایی مستاجر برای ایجاد به اصطلاح سختی تداخلی ایجاد نمی‌کند. دفاع در دادگاه تخلیه
در این دستور که تا زمانی که یک چالش حقوقی در دادگاه تجدیدنظر فدرال مستقر در نیویورک ادامه دارد، به قوت خود باقی خواهد ماند، اکثریت نوشتند که به نظر می رسد این سیاست، حق دادرسی صاحبخانه را در مواجهه با ناتوانی مستاجر ادعایی در رسیدگی نقض می کند. اجاره پرداخت کنید