قبول نکردن ترامپ خجالت آور است: جو بایدن

واشنگتن: رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ نپذیرفتن شکست در انتخابات که به تازگی به پایان رسید ، شرم آور است ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن روز سه شنبه گفت ، ادعا می کند که او برنامه های گذار تحت تأثیر این مسئله قرار نگرفته است و او شروع به صحبت با رهبران جهان کرده است.
“من فقط فکر می کنم این کاملا خجالت آور است … این به میراث رئیس جمهور کمک نمی کند … من از بحث های خود با رهبران خارجی تاکنون می دانم که آنها امیدوارند که یک بار دیگر به نهادهای دموکراتیک ایالات متحده نگاه شود قوی و ماندگار است. “بایدن به خبرنگاران در ویلمینگتون ، دلاور گفت.
بایدن در پاسخ به س questionsالات خبرنگاران در مورد عدم پذیرش مسابقه از سوی ترامپ ، امیدوار است که در پایان همه چیز در 20 ژانویه به نتیجه برسد.
“از هم اكنون و بعد امید و انتظار من این است كه مردم آمریكا بدانند و می فهمند كه تحولی روی داده است. حتی در میان جمهوری خواهان … كه به رئیس جمهور رأی دادند ، من احساس از دست دادن را می فهمم. من این را می فهمم ،” او گفت.
بایدن امیدوار بود کسانی که به او و ترامپ رأی داده اند دور هم جمع شوند. “تعداد قابل توجهی کوچکتر ، اما بسیاری به او رأی دادند – من فکر می کنم آنها درک می کنند که ما باید دور هم جمع شویم. من فکر می کنم آنها آماده اتحاد هستند و من معتقدم که ما می توانیم کشور را از این سیاست تلخ که بیرون کشیده ایم بیرون بیاوریم. در پنج ، شش و هفت سال گذشته دیده شده است. ”
رئیس جمهور منتخب گفت که او اکنون انتقال را آغاز کرده است. “ما در حال انجام هستیم. توانایی دولت به هیچ وجه با عدم شناخت پیروزی ما به هیچ وجه تحرک کاری را که قادر به انجام آن هستیم تغییر نمی دهد. “او گفت ، با اشاره به اینکه یک روز قبل او هیئت مشورتی COVID-19 خود را اعلام کرده است.
“ما با روشی سازگار در حال حرکت هستیم و دولت خود را کنار هم قرار می دهیم کاخ سفید و بررسی اینکه ما برای موقعیت های کابینه چه کسی را انتخاب خواهیم کرد … و هیچ چیز مانع این کار نیست. من اطمینان دارم که این واقعیت که آنها حاضر نیستند تصدیق کنند که ما در این مرحله به پیروزی رسیده ایم ، نتیجه چندانی در برنامه ریزی ما و آنچه که ما می توانیم از الان تا 20 ژانویه انجام دهیم ، نیست. ”
وی با اشاره به تماس های تبریکی که تاکنون با شش رهبر جهان داشته است ، گفت که پاسخ بسیار پرتحرک ، پرانرژی بوده و همه آنها مشتاقانه منتظر هستند که بتوانند از انگلیس تا فرانسه گرفته تا آلمان تا کانادا و غیره cetera ، و ایرلند.
“من از توانایی در … احساس خوبی دارم. من وقتی اعلام كردیم كه رئیس جمهور بعدی می خواهد یك كشور پراكنده و جهانی را به هم ریخته به ارث ببرد. استقبال و استقبال ما از متحدان و دوستانمان در سراسر جهان صورت گرفته است. واقعی بوده است و من تعدادی تماس دیگر برای بازگشت دارم و بنابراین من اطمینان دارم كه می توانیم آمریكایی را به احترامی كه قبلاً داشت ، برگردانیم. ”
بایدن در پاسخ به س questionالی گفت دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده مفید است ، اما به هر حال او در موقعیتی نیست که در مورد این مسائل تصمیم بگیرد.
“همانطور که گفتم ، هر بار یک رئیس جمهور انجام می شود و او تا 20 ژانویه رئیس جمهور خواهد بود. داشتن آن بسیار خوب است ، اما مهم نیست. ما فقط می خواهیم همان راهی را که داریم پیش برویم. ما دقیقاً می خواهیم انجام دهیم اگر ما قبول می کرد و می گفت ما برنده شده ایم ، آنچه را که می توانستیم انجام دهیم ، و ما واقعاً هیچ تغییری نمی کنیم. ”