لوتوس 123 – شکوفه کامالا هریس در حوض گل آمریکا

واشنگتن: نیلوفر آبی در حوضچه گل که سیاست آمریکا است شکوفا شده و مدتها تحت سلطه مردان – عمدتا مردان سفیدپوست – بوده است. کامالا هریس“انتخابات به عنوان اولین معاون زن رئیس جمهور ایالات متحده – زیر نژادها و نژادها کنار – در سراسر کشوری جشن گرفته شد که اکنون تعداد رای دهندگان زن بیشتر از مردان است ، و خود برنده نیز نقطه عطف در اصلاح عدم تعادل جنسیتی در تاریخ را تشخیص می دهد .
در سخنان پر از ادای احترام به زنان ، از جمله مادرش شیامالا گوپالان ، هریس روز شنبه گفت که “در حالی که من ممکن است اولین زن در این دفتر باشم ، آخرین نفر نخواهم بود ، زیرا هر دختر کوچکی که امشب تماشا می کند می بیند که این کشور امکاناتی است. ” این پیامی است که وی بارها گفته است و مادرش بار دیگر به او می گوید: “کمالا ، شما ممکن است اولین کسی باشید که کارهای زیادی را انجام می دهید ، اما مطمئن شوید که آخرین نفر نیستید.”
معاون منتخب رئیس جمهور درباره مادرش گفت: “وقتی او در سن 19 سالگی از هند به اینجا آمد ، شاید كاملاً تصور این لحظه را نداشت. اما او بسیار عمیق به آمریكایی اعتقاد داشت كه لحظه ای شبیه به آن ممكن است.” همانطور که او به طور کلی از زنان و زنان با هر رنگی – زنان سیاه ، آسیایی ، سفید ، لاتین و بومی آمریکا در طول تاریخ ملت ما ادای احترام می کند که امشب راه را برای این لحظه هموار کرده اند.
سخنرانی جشن حتی به عنوان رئیس جمهور مغلوب شد ترامپ و طرفداران راست گرای او مبارزات خود را برای نشان دادن او به عنوان یک فرد interloper خارجی که یک اسب تروای سوسیالیست است و هدفش جایگزینی پیر شدن است ، از سر گرفتند. جو بایدن در کاخ سفید “هدف بعدی كامالا هریس – برای تبدیل شدن به چپ ترین رئیس جمهور تاریخ ایالات متحده: چگونه وكیل سابق را كه برای قانونی كردن حشیش و سخت گیری مبارزه كرد ،” بیدار كرد ” کنترل اسلحه، “یک عنوان گوشت قرمز را در یک رسانه محافظه کار بخوانید.
اما لیبرالها این مراسم تاریخی را جشن گرفتند ، و برنامه محبوب Saturday Night Live برای جشن گرفتن یک اسکیت غوطه ور شد پیروزی ساعاتی پس از آنکه خبرگزاری ها انتخابات بلیط بیدن-هریس را خواستار شدند. یک بخش نشان داد که کامالا ، با بازیگر مایا رودلف ، با تمام وجود سعی می کند از پیروزی دموکرات ها ابراز خوشحالی نکند ، حتی اگر جو بایدن ، با بازیگر جیم کری ، از خویشتن داری توصیه می کند.
سناتور و معاون رئیس جمهور کالیفرنیا به خاطر جشن بی وقفه لحظات شاد مشهور است ، که با خنده ای شاد بیان می شود و باعث بدترین نوع تبعیض جنسی در میان مردان محافظه کار می شود. او کوکتل هایش ، کفش های رقص خود را دوست دارد ، و یک آشپز افسانه ای است که خودش را درست می کند و در هنگام توقف کمپین اصرار به غذا خوردن در رستوران های کوچک غذای خانگی که صاحب آن را طبخ کرده اصرار می کند و سپس دستورالعمل های خانوادگی خود را سعی می کند تا به مجموعه خود اضافه کند.
اما قبل از اینکه او پس از سوگند یادداشت خود را در خانه جدید خود در رصدخانه نیروی دریایی در شمال کاخ سفید قرار دهد ، اولین سفارش تجارت وی این است که به طور رسمی از طریق دانشکده انتخاباتی و سپس برای تساوی با جمهوری خواهان در سنا تلاش کنید ، جایی که دموکرات ها با دو انتخابات دور دوم در 5 ژانویه ، دو هفته قبل ، 48-50 را دنبال می کنند. روز تحلیف. اگر دموکراتها آن را کنار بگذارند ، نایب رئیس تاریخ ساز وی حتی نتیجه بیشتری خواهد داشت ، زیرا وی در سنای 50-50 رأی تساوی شکن خواهد داشت ، نهادی که انتصابات مهم قضایی و دیپلماتیک را تأیید می کند.
وی همچنین در انتصاب جانشین خود در مجلس سنا از کالیفرنیا ، که وظیفه فرماندار ایالت گاوین نیوزوم ، دوست قدیمی و متحد سیاسی است ، حرفی برای گفتن خواهد داشت. با توجه به ترکیب جمعیتی ایالت ، در حال حاضر این شایعه وجود دارد که جایگزینی برای دو سال (باقیمانده دوره شش ساله وی) باید یک نامزد اقلیت باشد – با نماینده کنگره هندی-آمریکایی رو خانانام در ترکیب است.