“ما به شما نیاز داریم”: GOP برای رای دهندگان جدید در قلمرو دونالد ترامپ شکار می کند

سنگ لغزش: مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ یک تئوری جسورانه در مورد چگونگی پیروزی مجدد در انتخابات دارد: این می تواند به جهانی از میلیون ها طرفدار که در سال 2016 به او رأی ندادند ضربه بزند اما این بار این کار را می کند. گویا نظرسنجی هایی که نشان می دهد ترامپ به طور مداوم جو بایدن از دموکرات ها را دنبال می کند ، نادیده گرفته می شوند. آنها بیشتر طبقه کارگر سفیدپوست شهرهای کارخانه ای ، مزارع و جوامع معدنی هستند که ترامپ آنها را به عنوان “آمریکایی های فراموش شده” تا جایگاه تقریباً افسانه ای ارتقا داده است.
آنها از سیاست های متعارف ناراضی و منزوی هستند. این کمپین تأکید می کند ، با این وجود آنها به راهپیمایی های رئیس جمهور سرازیر می شوند ، حیاط خود را با علائم گچ می کنند و در حال پر کردن لیست ثبت نام رای دهندگان هستند.
در چند مکان ، این استراتژی مانند پنسیلوانیا ، ایالتی حیاتی که ترامپ با کسب تنها 44،292 رأی از 6.1 میلیون رأی داده شده در سال 2016 ، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. افزایش آرا Democratic دموکراتیک در شهرها و حومه می تواند به سرعت این اختلاف محدود را پاک کند. برای نگه داشتن 20 رأی انتخاباتی پنسیلوانیا ، رئیس جمهور باید ثابت کند که یک زمینه مخفی از طرفداران وجود دارد – و رأی خواهد داد.
اما ریاضیات پشت تئوری محکم است. طرح ترامپ نیاز به پیروزی های فوری و مشارکت تاریخی در سنگرهای محافظه کار در سراسر ایالت دارد ، مکان هایی که چهار سال پیش از جمهوری خواهان سنتی بهتر عمل کرد و می داند که باید حتی بهتر عمل کند.
تری مادونا ، استاد کالج فرانکلین و مارشال در لنکستر که مجری برنامه ریزی است نظرسنجی ها در این ایالت برای تقریباً سه دهه “من هیچ مدرکی نمی بینم که او پایگاه خود را گسترش داده باشد.”
اجرای این استراتژی با توجه به اختلال خیره کننده ای که توسط همه گیر ویروس کرونا انجام شده است ، هم از نظر یک بحران بهداشت عمومی و هم از نظر اقتصادی در سرتاسر کشور ، دشوارتر است.
رسیدگی به این ویروس توسط ترامپ باعث شده تا حمایت او در میان زنان حومه شهر و رأی دهندگان مسن بیشتر شود. واکنش او به ناآرامی های مدنی در واکنش به قتل پلیس سیاه پوستان فقط به قدرت تصمیم گیری زنان سیاه پوست ، به عنوان کاندیداها و به عنوان رای دهندگان منجر شد. شخصیت ناخوشایند او باعث شده برخی از طرفداران وی در سال 2016 او را رد کنند.
بنابراین سرنوشت او تا حد زیادی در مناطقی مانند باتلر کانتی ، یک شهرستان محافظه کار با سفید پوستان و محافظه کار در شمال پیتسبورگ ، رقم می خورد. برای هر دموکرات ثبت شده نزدیک به دو جمهوریخواه وجود دارد. بیشتر بزرگسالان از دانشگاه فارغ التحصیل نشده اند. اقتصاد به تولید و تقسیم بندی و همچنین مشاغل بخش خدمات از حومه شهرهایی که از شهر خزیده اند ، بستگی دارد.
مشارکت جمهوری خواهان در باتلر کانتی 80٪ چشمگیر در سال 2016 بود. اما جمهوریخواهان محلی می گویند هدف این است که امسال این رقم به 90٪ برسد. و آنها چندین ماه برای ثبت جمهوریخواهان جدید صرف کرده اند و فقط در سال جاری 9،043 نفر از آنها را اضافه کرده اند که 12.8 درصد افزایش داشته است. کارزار انتخاباتی ترامپ در تلاش است تا این نوع اعداد را در سایر شهرستانهای روستایی و برون مرزی این ایالت تکرار کند.
آل لیندزی ، وکیل دادگستری 74 ساله و کشاورز که رهبری جمهوری خواهان شهرستان باتلر را بر عهده دارد ، می گوید که فشار نامنویسی به دلیل ناامیدی ناشی از قفل همه گیر و اعتقاد رو به رشد که دموکرات ها از مردم مذهبی و روستایی درک نمی کنند ، آسان شده است. زیر و بم او ساده است: “ببینید ، اینجا یک فوریت وجود دارد. ما به شما احتیاج داریم.”
باتلر گذشته صنعتی خود را آشکارا می پوشد. در پارک تاریخی پولمن هنوز یک زمین بیس بال وجود دارد ، اما این شرکت کارخانه ساخت ریل خود را در سال 1982 تعطیل کرد. خیابان های اصلی شهرهای آن دوره ای از صعود آمریکا را به یاد می آورند. طناب سیمی که پل بروکلین را نگه می دارد در شهرستان باتلر ساخته شده است. نمونه اولیه جیپ مستقر در جنگ جهانی دوم نیز همین بود.
جمهوری خواهان سه دفتر مبارزات انتخاباتی را در این شهرستان اداره کرده اند – این اعلامیه قصد خود برای سلطه است. شهردار سنگ لغزنده ، جونداوید لونگو تحت فشار قرار گرفت تا یکی از این دفاتر را در شهر 3600 نفری خود باز کند. این مکان روبروی North Country Brewing ، دومین کارفرمای بزرگ شهر پس از دانشگاه Slippery Rock ، جایی که Longo ، پیاده نظام سابق نیروی دریایی ، در کالج تحصیل می کرد ، نشسته است.
لونگو 30 ساله در سال 2017 با قول پایین نگه داشتن مالیات و جذب مشاغل جدید به عنوان شهردار اسلیپری راک انتخاب شد. پیش فرض جمهوری خواهان 1000 در را کوبید – شبیه ترامپ – که کلید پیروزی یافتن افرادی است که از سیاست خسته شده اند.
کت و شلوارهای او متناسب ، ریش او آرایش شده و کارآفرینان را از طریق Slippery Rock با یک تسلا سفید مات هدایت می کند. لونگو گفت: “ترامپ” به ما انرژی داده است که می گوید ، عقب نمانید ، برای آنچه درست است ایستادگی کنید. ” “وقتی مجبور شدید این کار را انجام دهید دهان خود را باز کنید.” هدف شهردار این بوده است که رأی دهندگان جوانتر ، گروهی را که به طور معمول طرفدار دموکرات ها هستند ، نشان دهد. اما در باتلر کانتی ، تقریباً دو برابر جمهوری خواهان زیر 35 سال جمهوری خواه وجود دارد – و دیدگاه آنها از سیاست همسالان خود در سراسر کشور دور است.