مردان مسلح دستگیر شده در مرکز شمارش فروشگاه های اینترنتی در فیلادلفیا در تلاش برای ارائه آراots جعلی بودند: گزارش ها

نیویورک: پلیس گفت که دو مرد به شدت مسلح “که برای تحویل یک کامیون پر از آراake جعلی می آیند” در نزدیکی مرکز همایش های فیلادلفیا دستگیر شدند که کارگران انتخابات در حال شمارش آرا از انتخابات ریاست جمهوری بلاتکلیف بودند. آنتونیو لاموتا ، 61 ساله و جوشوا ماکیاس ، 42 ساله ، هر دو چزپیک، ویرجینیا ، در تاریخ دستگیر شدند پنجشنبه شب خارج از مرکز به ظن حمل اسلحه به داخل ایالت پنسیلوانیا طبق گزارش رسانه های ایالات متحده ، بدون مجوز است.
پلیس فیلادلفیا گفت که آنها پنجشنبه شب پس از دریافت نکته ای مبنی بر اینکه افراد اسلحه گرم با یک کامیون نقره ای هامر به مرکز همایش های پنسیلوانیا می روند ، این افراد را پیدا کردند.
مقامات روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفتند که هر دو نفر اسلحه های بارگیری شده را حمل می کردند و پلیس یک اسلحه از نوع AR را در هامر پیدا کرد.
مقامات گفتند که حدود 160 گلوله در این سلاح ها و خودرو کشف شد.
سی ان ان گزارش داد ، جزئیات مربوط به آرا f جعلی ادعا شده – از جمله از کجا آمده اند ، آیا در هامر پیدا شده اند یا آنچه روی آنها مشخص شده است – بلافاصله در دسترس نبود.
مشخص نیست که گفته می شود آن مردان قصد انجام چه کاری را دارند. CBS News گزارش داد ، پلیس FBI و پلیس فیلادلفیا در حال تحقیق درباره این حادثه هستند.
دادستان ها گفتند که پیام های متنی نشان می دهد که این افراد نگران شمارش آرا در مرکز همایش ها هستند و آنها “می آمدند کامیونی پر از برگه های جعلی را به فیلی تحویل دهند.”
این وسیله نقلیه با برچسب های ویرجینیا بدون مراقبت در بلوک 200 خیابان سیزدهم شمالی در مرکز شهر پیدا شد.
چند دقیقه بعد ، مأموران دو مرد مسلح را در خیابان متوقف کردند. پلیس می گوید آنها مجوز حمل در پنسیلوانیا را نداشتند و بازداشت شدند.
لاری کراسنر ، دادستان منطقه فیلادلفیا گفت ، برچسب ها و یک کلاه با آرم های جنبش توطئه گرای راست افراطی QAnon در این خودرو کشف شد.
کراسنر گفت: “من اطلاعاتی ندارم که هر یک از آنها اعضای شناخته شده یک گروه افراطی باشند.”
به نقل از سی.ان.ان کراسنر ، این دو نفر به داشتن اسلحه گرم پنهان بدون مجوز و حمل اسلحه در یک خیابان عمومی یا اموال عمومی متهم شدند.
جین رو سخنگوی کراسنر گفت ، لاموتا و ماکیاس جمعه شب به محاکمه کشانده شدند و قاضی دادگاه هر کدام 750 هزار دلار وثیقه تعیین کرد.
کراسنر گفت: “این حادثه نگران کننده هنوز در مورد اتهامات اضافی تحت بررسی است.”
کراسنر گفت ، زنی که با این مردان در مسافرت بود دستگیر نشده است.
شمارش آرا ongoing در حال اجرا در پنسیلوانیا و به ویژه فیلادلفیا ، برتری رئیس جمهور ترامپ نسبت به معاون رئیس جمهور سابق را از بین برد جو بایدن در کشور مهم میدان جنگ است.
روز چهارشنبه ، ترامپ در پنسیلوانیا با صدها هزار رأی بایدن را رهبری می کرد. درست قبل از نیمه شب روز پنجشنبه ، سرب رئیس جمهور به حدود 24000 نفر کاهش یافت.
انتخابات ممکن است به نتیجه برسد ، در حالی که 20 رأی کالج انتخاباتی در معرض خطر است.
فاکس نیوز گزارش داد ، مبارزات انتخاباتی ترامپ از روز پنجشنبه در پنسیلوانیا دست کم پنج پرونده قضایی را در رابطه با آرا disp مناقشه برانگیز و مهلت قانونی تنظیم کرده است.
در همین حال ، CBS News گزارش داد که کارگران انتخابات همچنان به شمارش آرا inside در داخل مرکز همایش ها ادامه می دهند.
به دلیل اعتراض طرفداران ترامپ ، جمهوری خواه و جو بایدن ، رقیب دموکراتیک وی ، روز پنجشنبه در خارج از مرکز همایش های پنسیلوانیا تنش زیاد بود.
هواداران ترامپ که از موانع مختلف جدا شده بودند ، یک طرف شعار می دادند ، “چهار سال دیگر!” و هواداران بایدن شعار دادند “هر رای را بشمار!”