معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده برای بازدید از کره جنوبی

سئول: مقامات دوشنبه در اینجا گفتند که استفن بیگن معاون وزیر خارجه ایالات متحده از کره جنوبی دیدار می کند و در آن زمان در مورد موضوعات اصلی ، از جمله گفتگوی هسته ای متوقف شده با کره شمالی بحث و گفتگو خواهد کرد.
به گزارش یونهاپ ، انتظار می رود این سفر چهار روزه که از روز سه شنبه آغاز می شود ، آخرین سفر بیگون به سئول به عنوان معاون وزیر خارجه و مرد واشنگتن در مورد کره شمالی باشد قبل از اینکه دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دوره چهار ساله خود را پایان دهد. خبرگزاری.
وزارت امور خارجه ضمن تأیید این سفر ، گفت که بیگن با مقامات ارشد کره جنوبی دیدار خواهد کرد تا درباره اتحاد بین دو کشور و “تعهد مشترک ما به امنیت منطقه ای ، ثبات و رفاه در سراسر هندو-اقیانوسیه” و هماهنگی نزدیک در مورد کره شمالی صحبت کند ”
منابع دیپلماتیک گفتند که معاون وزیر خارجه همراه الکس وونگ ، معاون دستیار وزیر خارجه در کره شمالی و آلیسون هوکر ، مدیر ارشد امور آسیا در شورای امنیت ملی کاخ سفید خواهد بود.
وزارت خارجه کره جنوبی در بیانیه ای گفت ، روز چهارشنبه ، بیگون پیش از مذاکره با لی دو هون ، مذاکره کننده اصلی هسته ای سئول ، با معاون اول وزیر خارجه چوی جونگ كون ملاقات می كند تا در مورد بن بست طولانی مدت در مذاكرات هسته ای با پیونگ یانگ بحث كند.
وزیر گفت که وزیر وحدت لی این یانگ همچنین با دیپلمات عالی دیدار خواهد کرد ، بدون ارائه سایر مشخصات ، از جمله تاریخ و زمان.
خبرگزاری یونهاپ در گزارش خود گفت که بیگون در آگوست 2018 به عنوان نماینده ویژه آمریکا در کره شمالی منصوب شد و در دسامبر سال گذشته به عنوان معاون وزیر منصوب شد.
علی رغم ارتقا ، او همزمان به عنوان گفتگوی اصلی با شمال خدمت کرده است.