معلم آمریکایی پس از اینکه دانش‌آموزان را وادار به نوشتن کتاب‌های خود کرد، اخراج شد

میامی: یک معلم دبیرستان در ایالت فلوریدا در ایالات متحده پس از اینکه دانش‌آموزان را مأمور کرد که پیش از یک تمرین تیراندازی فعالانه درگذشت خود را بنویسند، اخراج شد.
این ناحیه مدرسه اورنج کانتی در بیانیه‌ای که رسانه‌های خبری دیده‌اند، گفت: “یک معلم در مورد خشونت مدرسه تکلیف نامناسبی داده است… (و) خاتمه یافته است.” جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
جفری کین، معلمی کهنه کار که در Dr. دبیرستان فیلیپس در ژانویه در اورلاندو، به یکی از شعبه های محلی فاکس گفت که بدون هیچ توضیحی از کار برکنار شد.
یک کپی آشکار از تکلیف ارسال شده توسط Keene در فیس بوک نشان می دهد که او از دانش آموزان کلاس بالاتر خود خواسته بود تا به عنوان بخشی از یک درس روانشناسی تصور کنند که “امروز آخرین روز زنده بودن شما بود” و اعلامیه مرگ خود را بنویسند.
وی همچنین از دانشجویان خواست تا به این فکر کنند که “چرا ایالات متحده این همه تیراندازی های دسته جمعی انجام می دهد” و در نظر بگیرند که “چه نوع “اقدامات مثبتی” می توانیم برای “کاهش تعداد تیراندازی های دسته جمعی” انجام دهیم؟”
سلب مسئولیت در انتهای تکلیف می گوید که به هیچ وجه قصد ناراحت کردن کسی را ندارد، اگرچه کین گفت که برخی از دانش آموزان ظاهراً از مشاوران مدرسه شکایت کرده اند.
کین، 63 ساله، به فاکس گفت که چالش او برای دانش آموزان این است که “از شر تمام کرک ها خلاص شوند و به آنها نشان دهند که چه چیزی در جهان مهم است.”
“اگر نمی توانید با (دانش آموزان) واقعی صحبت کنید، پس در این محیط چه اتفاقی می افتد؟ کین پرسید. “در ذهن من، من هیچ اشتباهی نکرده ام.”
او به فاکس گفت که قصد دارد به این تصمیم اعتراض کند، اگرچه به عنوان یک معلم آزمایشی که هنوز عضو اتحادیه معلمان نیست، اهرم کمتری برای انجام این کار دارد.
اورلاندو محل یکی از مرگبارترین تیراندازی های دسته جمعی در کشور بود – حمله مرد مسلح 29 ساله در ژوئن 2016 در کلوپ شبانه پالس که 49 نفر را کشت.
یکی از بدترین تیراندازی ها در مدرسه ای در ایالات متحده در فاصله چند ساعت رانندگی به سمت جنوب، در حومه پارکلند میامی رخ داد که یک تیرانداز 19 ساله در سال 2018 17 نفر را کشت.
خشونت با اسلحه — و اینکه در مورد آن چه باید کرد — یک موضوع عمیقاً تفرقه انگیز در ایالات متحده است. دو قانونگذار ایالتی در تنسی اخیراً پس از وقفه در بحث برای درخواست اقدامات کنترل اسلحه از مجلس اخراج شدند.