ملکه الیزابت دوم برای ادای احترام به جنگجوی ناشناخته ماسک می پوشد

لندن: ملکه الیزابت دوم هنگام حضور در مراسمی کوتاه در ابی وست مینستر به مناسبت صدمین سالگرد دفن جنگجوی ناشناخته ، برای اولین بار در هنگام شیوع ویروس کرونا ، در ملا mask عام ماسک صورت زد.
در حالی که طی چند ماه گذشته چندین بار ملوک 94 ساله در ملا public عام دیده شده است ، او تاکنون تصویری از پوشش چهره نداشته است.
روز چهارشنبه ، در اولین نامزدی عمومی خود در لندن از ماه مارس ، او ماسک سیاه رنگی بر سر داشت که لبه آن سفید بود. تصاویر این مراسم اواخر شنبه به طور رسمی منتشر شد.
دکتر دیوید هویل ، رئیس وست مینستر ، پس از پایان خدمت گفت: “دیدن اعلیحضرت با چنین روحیه و سلامتی بسیار عالی بود.” “ما در مورد صد سالگی و زندگی ابی صحبت کردیم. این مکانی است که وی در آن ازدواج کرده است و از آن انجمن ها آگاه است.”
در این مراسم مختصر فقط رئیس و پیشکسوت ملکه ، سرهنگ دوم نانا کوفی تووماسی-آنکراه حضور داشتند. ملکه ، دسته گل ارکیده و گل مینا ، بر اساس دسته گل عروسی خود از نوامبر 1947 ، ترک کرد. او پس از دعای رئیس دانشگاه سر خود را خم کرد.
ملکه درخواست کرده بود مراسمی برگزار شود زیرا همه گیرها برنامه های مربوط به صدمین سالگرد شکنجه جنگجوی گمنام را از خط خارج کرده بود.
این قبر آخرین مکان استراحت یک سرباز ناشناس انگلیسی است که در جریان جنگ جهانی اول جان باخته است. جسد وی را از شمال فرانسه آورده و در 11 آبان سال 1920 در ابی وست مینستر دفن کردند.
این مراسم یک روز قبل از اجرای قفل چهار هفته ای در انگلیس برگزار شد. علاوه بر اجبار بسته شدن مجموعه ای از مشاغل ، اماکن عبادی مجبورند در محدوده ای فعالیت کنند.
قانون در برخی از محیط های داخلی مانند وسایل حمل و نقل عمومی ، مغازه ها و عبادتگاه ها طبق قانون پوشش صورت لازم است. دولت انگلیس همچنین توصیه می کند که این لباس ها در مکان های سرپوشیده ای که فاصله اجتماعی در آنها دشوار است و در آنجا افراد با کسانی که به طور معمول ملاقات نمی کنند در تماس باشند ، پوشیده می شوند.
دیده شده است که سایر اعضای خانواده سلطنتی به طور مرتب در طول بیماری همه گیر از پوشش صورت استفاده می کنند. ملکه ماه گذشته هنگامی که از آزمایشگاه علوم و فناوری دفاعی در پورتون داون در جنوب انگلیس در کنار نوه اش شاهزاده ویلیام بازدید کرد ، به دلیل عدم پوشیدن لباس مورد انتقاد قرار گرفت.
ملکه در سفر نادر خود به لندن از فرصت استفاده کرد و به کاخ باکینگهام ، محل اقامت رسمی خود در پایتخت رفت.
قبل از آنکه انگلستان در 23 مارس در حصر کامل قرار گیرد ، ملکه و شوهر 99 ساله اش ، پرنس فیلیپ ، به قلعه ویندزور نقل مکان کردند که در فاصله 40 مایلی غرب لندن است.