موارد ویروس کرونا ویروس انگلستان: اولین کشور انگلستان در اروپا است که از 50،000 مرگ Covid-19 عبور کرده است | اخبار جهان

لندن: انگلستان اولین کشوری در اروپا است که از مرحله مرگبار 50،000 مورد مرگ ناشی از Covid-19 عبور کرده است ، زیرا نخست وزیر بوریس جانسون گفت ، “ما برای همه کسانی که رفته اند عزادار می شویم”.
طبق آمار رسمی منتشر شده توسط دولت ، پس از ثبت 22950 مورد جدید در این هفته ، 1 میلیون و 256 هزار و 725 نفر آزمایش ویروس مثبت داشته اند.
595 مورد دیگر منجر به مرگ ناشی از عفونت ویروسی کشنده در روز چهارشنبه تعداد کشته ها را به 50365 نفر رساند و انگلیس را به پنجمین کشور در جهان تبدیل کرد که پس از ایالات متحده ، برزیل ، هند و مکزیک از مرز 50000 عبور کرد.
جانسون گفت: “ما هنوز از جنگل خارج نشده ایم. هر مرگ فاجعه ای است ، ما برای همه کسانی که رفته اند عزادار می شویم و احساسات ما در کنار خانواده و دوستانشان است.”
وی گفت: “این یک بیماری همه گیر جهانی است که اثرات آن ، روش های درمانی آن ، پیامدهای آن در اقتصاد ، با گذشت ماه ها ، همه موارد واضح تر می شوند.”
شمار کشته شدگان ناخوشایند در حالی است که اوایل این هفته اخبار آماده شدن واکسن موثر جدید تا پایان سال در عناوین جهانی منتشر شده است. با این حال ، جانسون قبلاً هشدار داده بود که هنوز واکسن Pfizer / BioNTech “بسیار خیلی زود” است.
“هنوز راه دور است. و ما مطلقاً نمی توانیم به عنوان یک راه حل به آن اعتماد کنیم. “وی با بیان اینکه مردم باید به دنبال کنترل دقیق قوانین قفل باشند ، ادامه می دهد تا میزان عفونت ها کنترل شود.
در همین حال ، دولت انگلیس در حال گسترش توانایی آزمایش انبوه خود است ، با خلبان اولیه در شهر لیورپول به شهرهای دیگر و همچنین برای دانشجویان در دانشگاه های دانشگاهی که می خواهند برای کریسمس پس از رفع قفل از 2 دسامبر به خانه خود سفر کنند ، گسترش یافته است.
لورد جیمز بتل ، وزیر بهداشت انگلستان ، گفت: “ما كاملاً متعهد هستیم كه از آخرین فن آوری آزمایش استفاده كنیم تا آزمایش بدون علامت را در مناطق بیشتری در دسترس قرار دهیم.”
“درست است که ما برای ارزیابی این فناوری رویکردی دوسویه را در پیش گرفته ایم – با آزمایش آنها در این زمینه ، بنابراین می توانیم بفهمیم که چگونه می توان این آزمایشات را به بهترین وجه در دسترس قرار داد ، و دانشگاهیان و پزشکان برجسته جهان را وادار به ارزیابی دقیق می کنیم. از توانایی آنها در شناسایی ویروس. خوشحالم که هردو در حال حاضر نشان داده اند که آزمایش جریان جانبی می تواند فناوری قابل اعتماد و بسیار حساسی باشد که برای کمک به کنترل این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی تا حد ممکن نیاز داریم. ”
تست های جریان جانبی آزمایش های برگشت سریع هستند که می توانند نمونه های Covid-19 را بدون نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی در محل پردازش کنند و بیشترین نتیجه را در کمتر از نیم ساعت ایجاد می کنند.
به عنوان بخشی از استراتژی دولت انگلستان برای آزمایش کارآیی این فناوری جدید ، این آزمایشات جدید به طور آزمایشی در سراسر انگلیس انجام می شود.