نتایج انتخابات ایالات متحده: جو بایدن 89 ، دونالد ترامپ 72: پیروزی سریع هر دو طرف ، هنوز هیچ ناراحتی ندارد

نیویورک: دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده و جو بایدن ، رقیب دموکرات ، شب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با پیروزی های قابل پیش بینی آغاز کردند و در لبه نبرد کرسی ها در همه مهم فلوریدا ، جایی که حداقل 90 درصد آرا در آن قرار دارد ، حبس شده اند.
اما ، فلوریدا ، جورجیا و پنسیلوانیا هنوز خیلی زود بودند که تماس بگیرند ، و در مقایسه با سال 2016 ، هیچ تلاشی از طرفین انجام نشده است.
شمارش آرا elect انتخاباتی از سه شنبه شب ساعت 10 عصر EST (8.30 صبح IST چهارشنبه صبح) بایدن را 89 و ترامپ 72 قرار داد.
در انفجار نتایج پیش بینی شده طی دو ساعت پس از اولین بسته شدن نظرسنجی ، ترامپ داکوتای جنوبی ، لوئیزیانا ، داکوتای شمالی ، آرکانزاس ، آلاباما ، می سی سی پی ، اوکلاهما ، تنسی ، کنتاکی ، ویرجینیای غربی و ایندیانا را تصاحب کرده است.
بایدن کیف های خود را در کلورادو ، ناحیه کلمبیا ، نیویورک ، ورمونت ، کانکتیکات ، دلاور ، ایلینوی ، مریلند ، ماساچوست ، نیوجرسی و رود آیلند قرار داده است.
ویرجینیا که زمانی میدان جنگ بود و اکنون سنگر دموکرات ها است ، همچنین بایدن را فراخوانده است.
دلاور ، در ستون بایدن ، از زمان انتقال وی به عنوان پسر جوانی از اسكرانتون ، پنسیلوانیا ، زادگاه معاون رئیس جمهور سابق بوده است.
دلاور در سال 2016 به هیلاری کلینتون ، امیدوار سابق دموکرات رفت. این ایالت آخرین بار در سال 1988 به یک جمهوری خواه رأی داد.
پیش بینی ها ، ترکیبی از نژادهایی است که توسط شبکه های تلویزیونی متعدد و آسوشیتدپرس (AP) فراخوانده می شود ، در حالی که رای دهندگان آمریکایی همچنان در چارچوب اعداد مهم فلوریدا باقی مانده اند ، در خطوط کاملاً انتظار می رود.
همانطور که اضطراب در اطراف شما می پیچد ، آن نقشه مانند دستگاه اسلات شروع به روشن شدن کرده است.
انتظار می رفت نوسانات وحشی در ساعات اولیه به دلیل تقسیم نامه بین رای گیری و شماره های روز نهایی باشد.
پیش بینی می شود رای گیری زودهنگام به نفع بایدن باشد ، به احتمال زیاد تعداد روزهای پایانی برای جمهوری خواهان زیاد باشد.
پیروزی بایدن در ورمونت مطابق انتظارات است زیرا دموکرات ها این ایالت را از سال 1992 در ستون خود نگه داشته اند. کلینتون در سال 2016 یک پیروزی بزرگ کسب کرد.
ترامپ در سال 2016 با 42 امتیاز ویرجینیای غربی و نزدیک به 30 امتیاز در کنتاکی پیروز شد. آخرین باری که یک نامزد دموکرات ویرجینیا غربی را در اختیار داشت ، بیل کلینتون در سال 1996 بود.
در حالی که ترامپ در حال پیگیری نتایج کاخ ​​سفید است ، جایی که حصار جدیدی برای ایجاد یک حلقه امنیتی اضافی برپا شده است ، بایدن و همسر نامزدش کامالا هریس دلاور را به عنوان مرکز انتخاباتی شب خود انتخاب کرده اند.
روز سه شنبه ، آمریكایی ها در میانه بیماری همه گیر Covid-19 كه منجر به كشته شدن 232،529 نفر در این كشور و آلوده كردن 9،376،293 نفر دیگر شده و همچنین زندگی و كار برای میلیون ها نفر را به خود جلب كرد ، به تعداد ركوردی رأی دادند.
حتی قبل از روز انتخابات ، تعداد بی سابقه ای از آمریکایی ها رای داده بودند که بیش از 70 درصد آرا in سال 2016 را تشکیل می داد.
بر اساس پیش بینی های پیش از شمارش آرا Trump ، ترامپ در شب انتخابات با راهی باریک به پیروزی رسید ، بایدن با چندین مسیر بالقوه ، برای کسب پیروزی در ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا.
به موازات این ، نبرد حقوقی که ترامپ به آن اشاره کرده است آغاز شده است ، وکلای جمهوری خواه در روز انتخابات رأی گیری های پستی را در یک منطقه مهم با تمایل به دموکرات ها در نزدیکی فیلادلفیا به چالش می کشند.