نتایج انتخابات: ترامپ ایالات متحده را به “کشور جهان سوم” تشبیه می کند

واشنگتن: رئیس جمهور دونالد ترامپ ایالات متحده را به “تشبیه کرده است”کشور جهان سوم“همانطور که او انتخابات” تقلب “را مورد حمله قرار داد و ادعاهای بی اساس خود را درباره کلاهبرداری گسترده رای دهندگان در نظرسنجی های ریاست جمهوری تکرار کرد.
ترامپ به خبرنگاران در دفتر بیضی شکل گفت: این انتخابات “یک رسوایی برای کشور ما” بود کاخ سفید روز دوشنبه در طی مراسمی برای اهدای مدال آزادی ریاست جمهوری به Dan Gable کشتی گیر و مربی.
“این مانند یک کشور جهان سوم است – این آرا از همه جا می ریزد ، با استفاده از ماشین آلاتی که هیچ کس مالکیت آنها را نمی داند ، هیچ کس چیزی راجع به آنها نمی داند. آنها به گفته آنها” اشکالات “دارند. اشکالات. اشکالات اشکالات نبودند. آنها گرفتار شد که هزاران رای صادر می کند – همه علیه من هستند “.
رهبر دموکرات جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر بر ترامپ پیروز شد ، که به تلاش های قانونی خود برای ادامه پیروزی خود ادامه می دهد. ترامپ ، یک جمهوری خواه ، آغاز رسمی انتقال بایدن به قدرت را مجاز دانسته است اما هنوز شکست را قبول نکرده ، به اتهام تقلب گسترده رای دهندگان و قصور در انتخابات.
با این حال ، مقامات انتخابات ایالتی و رسانه ها چنین تقلب گسترده ای را انکار کرده اند. مقامات انتخاباتی در ایالت های مهم میدان نبرد بایدن را برنده اعلام کردند و به او امتیاز غیررسمی 306-232 در دانشکده انتخاباتی که نتیجه مسابقات ریاست جمهوری آمریکا را تعیین می کند.
مبارزات انتخاباتی ترامپ پرونده های قضایی متعددی را در چندین ایالت تشکیل داده است که بیشتر آنها تاکنون رد شده اند.
“اگر به نظرسنجی ها نگاه کنید ، این انتخابات تقلبی بود. شما به ایالت های مختلف نگاه می کنید. انتخابات کاملاً تقلبی بود. این یک رسوایی برای کشور ما است. ”
“این مانند یک کشور جهان سوم بود. من فکر می کنم پرونده ساخته شده است. اکنون ما می فهمیم که در مورد آن می توانیم چه کار کنیم. اما طی چند روز آینده شاهد اتفاقات بزرگ زیادی خواهید بود” گفت
در همین حال ، گیبل که مدال آزادی را دریافت کرد ، اولین کشتی گیر تاریخ آمریکا شد که این افتخار را دریافت کرد.
مدال آزادی به گفته کاخ سفید “به افرادی که به ویژه در زمینه امنیت یا منافع ملی ایالات متحده ، در صلح جهانی یا در کارهای فرهنگی یا دیگر کارهای عمومی و خصوصی قابل توجهی کمک شایانی کرده اند ، اعطا می شود.”