نیوجرسی با گسترش نسخه دلتا به ماسک در مدارس نیاز دارد

نیویورک: فرماندار فیل مورفی روز جمعه گفت: مهدکودک تا دانش آموزان کلاس دوازدهم و کارکنان نیوجرسی ملزم به پوشیدن ماسک در داخل خانه بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون در هنگام بازگشایی مدارس دولتی در پاییز هستند. گسترش می یابد.
مورفی در یک کنفرانس خبری گفت، تغییر در دستورالعمل‌ها نسبت به بیش از یک ماه پیش نشان‌دهنده افزایش موارد کووید-19 و بستری شدن در بیمارستان ناشی از نوع بسیار مسری است.
مورفی، یک دموکرات که تنها فرماندار فعلی ایالات متحده است که برای انتخاب مجدد در پاییز امسال انتخاب شده است، گفت: «مسائلی هستند که همیشه فراتر از سیاست هستند و باید باقی بمانند، و این یکی از آنهاست.
بحث در مورد ماسک در مدارس ایالات متحده در ماه گذشته هنگامی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دوره را تغییر داد و توصیه کرد که همه دانش آموزان و کارکنان بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون از ماسک در مدرسه استفاده کنند، دوباره شعله ور شد.
مجموعه ای از سیاست ها از ایالت به ایالت، و حتی شهری به شهر دیگر، پیرامون موضوعی که در ایالات متحده عمیقاً سیاسی شده است، پدید آمده است.
بر اساس تحلیل رویترز از داده های بهداشت عمومی، در نیوجرسی، موارد ابتلا به کووید-19 طی دو هفته گذشته 105 درصد افزایش یافته است. داده ها نشان می دهد که تعداد بستری شدن در بیمارستان در چهار هفته گذشته 92 درصد افزایش یافته است.
حدود 67 درصد از ساکنان نیوجرسی حداقل یک دوز از واکسن کووید-19 را دریافت کرده اند. نرخ واکسیناسیون ایالات متحده به طور گسترده ای از 76٪ ساکنان ورمونت دریافت کننده اولین دوز تا 41٪ در می سی سی پی بسیار متفاوت است.
کشورهایی که نرخ واکسیناسیون پایین‌تری دارند، بیشترین ضربه را از نوع سریع گسترش یافته‌اند.
مقامات کاخ سفید گفتند که فلوریدا، تگزاس، میسوری، آرکانزاس، لوئیزیانا، آلاباما و می سی سی پی نیمی از موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان در این کشور را در هفته گذشته تشکیل می دهند.
“غیبت اخلاقی”
در فلوریدا، شورای آموزش روز جمعه یک قانون اضطراری را تصویب کرد که به والدین اجازه می‌دهد فرزندشان را به مدرسه دیگری منتقل کنند «زمانی که دانش‌آموزی در پاسخ به پروتکل‌های کاهش کووید-19 در ناحیه مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد»، از جمله پروتکل‌های ماسک.
قانون جدید تصویب شده به والدین اجازه می دهد تا فرزندان خود را به مدرسه خصوصی یا مدرسه ای در منطقه دیگر تحت بورسیه تحصیلی Hope منتقل کنند، بودجه ای که در ابتدا ایجاد شد تا به دانش آموزان مدارس دولتی فلوریدا که قربانی قلدری می شوند اجازه دهند به مؤسسه دیگری نقل مکان کنند.
در طول جلسه اضطراری، یکی از والدین این قانون را “خشم اخلاقی” خواند که دستور ماسک مدرسه را با آزار و اذیت و قلدری یکسان دانست.
فرماندار ران دیسانتیس، یک جمهوری خواه، هفته گذشته دستوری اجرایی صادر کرد که مانع استفاده از ماسک در مدارس این ایالت شد.
بر اساس داده های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) تا صبح جمعه 13427 بیمار کووید-19 در بیمارستان ایالت سان شاین بستری شده اند که یک رکورد جدید است.
هیئت مدرسه دولتی شهرستان بروارد روز سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چگونه به دنبال دستور DeSantis به جلو حرکت کند.
رزالیند آزگود، رئیس هیئت مدیره، روز جمعه به سی‌ان‌ان گفت که قصد دارد برای الزام دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه در این شهرستان ماسک رای دهد و گفت: «من حاضر نیستم جان کسی را به خطر بیاندازم، وقتی که یک بیماری همه‌گیر مرگبار داریم.»
برخی از بزرگترین مناطق مدارس کشور از جمله نیویورک و لس آنجلس استفاده از ماسک را برای سال تحصیلی آینده اجباری کرده اند.