هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

نظیر به کار گیری از حلقه و پیستون ریو و ارتقاء حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همچنین به کار گیری از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه خیس نسبت به اگزوز پراید) و در غایت به کارگیری از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز بایستی برای نصب بر روی پراید مقداری تغییر و تحول یابد) و … در هدرز برای هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده میباشد تا پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را حساس کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 بیرون کند. استعمال و نصب هدرز موجب افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قدرت و گشتاور تولیدی موتور و بهبود قدرت خروجی ماشین خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به استدلال طراحی بهتری که به جهت آن در حیث گرفتهشده، کاهش مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت. در آغاز لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز باز شده و سپس از گشوده نمودن منیفلد دود چدنی و لوله L شکل زیرین، تکه بالایی هدرز پراید حیاتی دقت به اعتنا فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خویش نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه شرکت های خودروساز داخلی نیز بنا بر وظیفه اجتماعی خود و مقررات حاکم، در عملکرد اند تا حد قابلیت و امکان محصولات خویش را به استانداردهای در دست گرفتن آلایندگی مجهز سازند و در کمتر مضرات همین پدیده سهم دار باشند. در رانندگی عادی شهری توان موتور ۱۳۰۰ پراید به اندازه بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف و تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در حیث گرفت که در زمانی که بها ماشین بالا می رود و اشخاص توان خرید کردن یک خودرو پرقدرت و اهمیت کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می‌کنند که کارگزاری همین قطعه منجر بروز ویژگیهای متمایز در ماشین نیز میشود. هدرز پراید یک عدد از لوازمی است که برای ارتقاء عجله و اقتدار خودرو آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد ، برای این که بتوانید نهایت راندمان را از ماشین پراید دریافت نمایید این مورد یکی از از موارد لازم میباشد. بنابراین نوع تازه هدرز پراید حیاتی افزایش قطر لوله ها و ارتقاء سایز کلکتور، جوابگوی این گونه از مصرف کنندگان نیز خواهد بود.