هر رای به بایدن بیان می کند که مراقبت های بهداشتی باید یک حق باشد ، نه یک امتیاز: کمالا هریس

واشنگتن دی سی: کمال هریس ، معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده ، روز سه شنبه با تکرار موضع خود در مورد قانون مراقبت از قیمت مناسب ، گفت که هر رای به رئیس جمهور منتخب جو بایدن در انتخابات 2020 بیانیه ای بود که مراقبت های بهداشتی باید یک حق باشد و نه یک امتیاز.
“ما فقط یک انتخابات برگزار کردیم ، و کشور ما یک انتخاب واضح را انجام داد: هر رای بهJoeBiden بیانیه ای بود که مراقبت های بهداشتی باید یک حق باشد – نه یک امتیاز. و ما در آن انتخابات قاطعانه ، با رای بیشتر از هر زمان دیگری پیروز شدیم. بازیگران در تاریخ آمریکا “، کامالا در توییت خود نوشت.
به گفته CNN ، این اظهارات در حالی است که دونالد ترامپ تمایل به پذیرش شکست در نظرسنجی های ریاست جمهوری و تلاش دولت وی برای لغو قانون امضای رئیس جمهور سابق باراک اوباما ندارد.
در گذشته ، بایدن قول داده بود که با انتخاب کنگره ایالات متحده برای اجرای برنامه مراقبت های بهداشتی خود همکاری کند. با این حال ، بایدن از 20 ژانویه روی کار می آید ، و تا آن زمان کارهای کمی وجود دارد.
در اوایل امروز ، کامالا هریس در مورد لغو قانون مراقبت مقرون به صرفه در ایالات متحده صحبت کرد و گفت که برچیدن این قانون کشور را “به عقب” می برد.
هریس هنگام اظهارات روز سه شنبه در ویلمینگتون ، دلاور ، گفت: “من می دانم که همه ما می دانیم که ما فقط در آمریکا انتخاباتی داشتیم. انتخاباتی که مراقبت های بهداشتی در آن رای گیری می کرد. کشور ما در این انتخابات یک انتخاب مشخص داشت. و هر رأی به جو بایدن بیانیه ای بود که مراقبت های بهداشتی در آمریکا باید یک حق باشد و نه یک امتیاز. هر رأی به جو بایدن رأی به حمایت و گسترش قانون مراقبت های مقرون به صرفه بود. ”
قبل از اظهارات هریس ، دادگاه عالی روز سه شنبه استدلال های شفاهی مخالفان برنامه مراقبت های بهداشتی را شنید ، که استدلال می کردند اساسنامه 10 ساله به طور کامل مغایر قانون اساسی است زیرا کنگره مجازات صفر را برای بیمه شدگان صفر اعلام کرد.
کامالا در جلسه دادرسی SC اظهار داشت که “امروز دیوان عالی کشور استدلال هایی را در مورد پرونده ای که ممکن است قانون مراقبت از قیمت مقرون به صرفه را نقض کند ، استماع کرد. اگر SC با مخالفان این عمل موافقت کند ، تصمیم آنها می تواند سلامتی داشته باشد. می تواند از 20 میلیون آمریکایی مراقبت کند. این می تواند باعث محافظت بیش از 100 میلیون نفر از افراد در کشور ما شود و میلیون ها آمریکایی را که با استفاده از قانون مراقبت مقرون به صرفه متکی هستند ، صدمه بزند و از شر مراقبت های مقرون به صرفه خلاص می شود عمل ما را به عقب خواهد برد. ”
دولت ترامپ و چندین ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان از دادگاه می خواهند که این قانون را 10 سال پس از تصویب لغو کند ، که این امر به طور بالقوه میلیون ها آمریکایی را تحت تأثیر قرار می دهد.