واکسن سازنده چینی Covid-19 500 میلیون دلار کمک مالی دریافت می کند

پکن: شرکت دارویی چینی Sinovac Biotech روز دوشنبه اعلام کرد ، در حالی که این کشور برای استفاده عمومی استفاده می کند ، برای تولید واکسن Covid-19 نیم میلیارد دلار بودجه اضافی برای تولید واکسن Covid-19 خود تأمین کرده است.
پکن ویروس را تا حد زیادی تحت کنترل درآورده است ، طبق آمار رسمی ، فقط 281 مورد فعال هنوز تحت درمان هستند.
اما این شرکت قول داده است که واکسن های خود را به عنوان “کالای عمومی جهانی” در دسترس قرار دهد زیرا در تلاش است تا با انتقاد جهانی به دلیل رسیدگی اولیه به بیماری همه گیر مقابله کند.
Sino Biopharmaceutical Limited ، یک شرکت تحقیقاتی پزشکی در فهرست هنگ کنگ ، روز دوشنبه گفت که 515 میلیون دلار برای توسعه و تولید CoronaVac ، یکی از پیشرفته ترین کاندیدهای واکسن Sinovac سرمایه گذاری خواهد کرد.
Sinovac – یکی از تولیدکنندگان واکسن در چین – گفت که بودجه برای “توسعه بیشتر ، توسعه ظرفیت و تولید” CoronaVac استفاده خواهد شد.
این شرکت اضافه کرد امیدوار است که بتواند 600 میلیون دوز را تا پایان سال تولید کند.
بر اساس این توافقنامه ، شرکت سینو بیو دارو 15 درصد سهم شرکت تابعه سینوواک ، علوم علوم سینوواک را دریافت خواهد کرد.
اگرچه هنوز نهادهای نظارتی واکسن های چین را برای توزیع انبوه تایید نکرده اند ، این کشور برخی از نامزدهای پیشرفته را برای استفاده اضطراری تأیید کرده است. از ماه ژوئیه طیف وسیعی از افراد از کارمندان دولت گرفته تا دانشجویان بین المللی مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.
CoronaVac در حال آزمایش در چندین کشور از جمله برزیل است ، جایی که آزمایشات بالینی مرحله نهایی پس از شکست در ماه نوامبر هنگامی که یک داوطلب یک “حادثه ناگوار” را تجربه کرد ، مجدداً شروع کرده است.
یین ویدونگ ، مدیر عامل شرکت سینوواک ، در این بیانیه گفت: “این واکسن” در آزمایشات بالینی در آسیا و آمریکای لاتین به نقاط عطف مهمی رسیده است. ”
این شرکت پیشتر گفته بود که تقریباً همه کارمندان و خانواده های آنها داوطلبانه این واکسن را مصرف کرده اند.
Sinopharm ، یکی دیگر از تولیدکنندگان واکسن چینی ، در ماه نوامبر گفت که نزدیک به یک میلیون نفر قبلاً واکسن آزمایشی آن Covid-19 را استفاده کرده اند.
هفته گذشته انگلیس اولین کشور غربی بود که واکسن را برای استفاده عمومی تصویب کرد و باعث فشار بر سایر کشورها شد تا به سرعت از این روش پیروی کنند.