وکیل ترامپ ، جولیانی ، کووید + را آزمایش می کند در حالی که ایالات متحده همچنان به حلزونی می رود

واشنگتن: کاخ سفید ترامپ روز یکشنبه به اتهام نقض وظیفه به دلیل مهار ویروس کرونا ویروس ، پرونده دیگری Covid-19 + را از حلقه داخلی رئیس جمهور در آخرین هفته های فعالیت خود ارائه داد ، زیرا مقامات جمهوریخواه بیشتر به شکست قانونی و سیاسی خود اعتراف کردند برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020.
ترامپ خود تأیید کرد که وودی شخصی وی ، رودی جولیانی ، که در حال مبارزه با پرونده های حقوقی به چالش کشیدن نتایج انتخابات بوده است ، Covid-19 مثبت را آزمایش کرده است. “RudyGiuliani ، بزرگترین شهردار تاریخ NYC ، و که به طور خستگی ناپذیر مشغول افشای فاسدترین انتخابات (تا کنون!) در تاریخ ایالات متحده است ، از نظر ویروس چین مثبت است. به زودی بهتر شوید رودی ، ما ادامه خواهیم داد !!! ”
جولیانی در یک توییت جداگانه گفت که “او بسیار مراقبت می کند و احساس خوبی دارد” و “به سرعت بهبود می یابد و همه چیز را دنبال می کند”. در حالی که نخبگان این کشور واقعاً از مراقبت های خوبی برخوردار هستند و سطح بیماری بسیار پایین تر از اوج همه گیری است ، اما سیاهان و اسپانیایی زبان ها اکنون می دانند که آزمایش Covid سه برابر بیشتر از سفیدپوستان است.
جولیانی یک بار پس از 11 سپتامبر به عنوان “شهردار آمریکا” به عنوان تایم جلد فیلم را تهیه کرد ، اما او در ماه های اخیر با حضور عجیب و غریب همراه با ادعاهای جعلی تقلب در انتخابات که به عنوان خوراک اسکیت های کمدی تبدیل شده است ، به عنوان کاریکاتور دیده می شود. پارودی ها شامل کنفرانس مطبوعاتی 100 دقیقه ای بدون وقفه او هستند که در آن رنگ موهایش از روی گونه هایش می ریزد و جلسه دادرسی مجلس قانونگذاری ایالت شامل شاهدان گول و گوزهای بلند است.
مهجوریتی که جولیانی در سراسر کشور به آنجا رفت ، در بیشتر موارد بدون نقاب ، و بحث در مورد پرونده ترامپ ، اکنون س questionsالاتی را در مورد اینکه آیا او خودش یک “ابر پخش کننده” کوید بوده است ایجاد کرده است. قانونگذار ایالت آریزونا پس از ملاقات با جولیانی در طی یک جلسه 11 ساعته که طی آن ادعاهای مربوط به تقلب در انتخابات را که در بیشتر موارد بی اعتبار شده اند – حتی توسط مقامات جمهوری خواه ، به مدت دو هفته تعطیل کرد. و به تازگی ، حتی توسط افراد در حلقه داخلی رئیس جمهور.
اکنون آنها دادستان کل کشور ، بیل بار ، را شامل می شود که گفته می شود در آستانه استعفا یا اخراج است ، زیرا هفته گذشته گفت وزارت دادگستری هیچ تقلب گسترده ای در رای گیری در هنگام انتخابات کشف نکرد. “یک ادعا وجود داشته است که می تواند تقلب سیستمیک باشد و این ادعا است که ماشین آلات اساساً برای انحراف در نتایج انتخابات برنامه ریزی شده اند. و DHS و DOJ این موضوع را بررسی کرده اند و تاکنون چیزی برای اثبات این موضوع ندیده ایم. ، “بار با اشاره به اتهامات علیه دومینیون و سایر نرم افزارهای رأی گیری که در انتخابات سال 2020 استفاده شد ، به آسوشیتدپرس گفت.
به طور جداگانه ، کلیان کانوی ، مشاور سابق ترامپ نیز اذعان کرد که بایدن در انتخابات پیروز شده است و زمان آن رسیده است که آمریکا حرکت کند. کانوی در مصاحبه با یک وب سایت خبری گفت: “رئیس جمهور می خواهد تمام راه های قانونی خود را به اتمام برساند ، همانطور که بارها بارها این موضوع را اعلام کرده است. تیم او این کار را می کند و این حق اوست.” اگر به مجموع آرا نگاه کنید در مجمع انتخاباتی کالج ، به نظر می رسد جو بایدن و کامالا هریس پیروز خواهند شد. من تصور می کنم انتخاب کنندگان گواهی آن را می دهند و رسمی خواهد بود. ما ، به عنوان یک کشور ، به جلو حرکت خواهیم کرد ، زیرا همیشه این کار را می کنیم. ”
آخرین شکست برای ترامپ حتی در حالی رخ داد که همه گیر هر روز 200000 نفر را در آمریکا آلوده می کند. این کشور در هفته گذشته تقریباً یک میلیون مورد ثبت کرده است و در حال عبور از مرز 15 میلیون نفر است. پس از اولین گزارش شیوع همه گیری در اوایل سال 2020 ، تقریباً یک ماه طول کشید. به گفته خبرنگار پزشکی CNN ، دکتر سانجی گوپتا ، Covid 19 اکنون از سرطان و بیماری قلبی پیشی گرفته است و به عنوان اصلی ترین علت مرگ در ایالات متحده شناخته شده است ، اگرچه بسیاری از آنها مرگ و میر ناشی از عوامل بیماری مشترک است.
همه گیری خشمگین همچنان در سراسر کشور آشفتگی و عصبانیت به وجود می آورد ، به طوری که یک بخش معتقد است که زندگی به دلایل اقتصادی باید تا حد ممکن به طور معمول ادامه یابد و دیگری معتقد است که برای صاف کردن منحنی ضروری است.
حتی شهرهایی که عمدتاً سنگرهای دموکرات ها هستند ، رویکردهای واگرایی را در پیش می گیرند. در حالی که شهردار لس آنجلس کوید را “بزرگترین تهدید برای زندگی” خواند که این شهر در حالی که وی مجبور به قفل کردن شهر در برابر عصبانیت موسسات تجاری شده است ، شهر نیویورک تصمیم گرفته است آموزش حضوری کودکان را به دنبال مطالعاتی که نشان می دهد یادگیری مجازی به درستی کار نمی کند.
توصیه آنتونی فاوچی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، “بارها را ببندید و مدارس را باز نگه دارید”.
اما صاحبان رستوران و بار ، که تحت محدودیت ها احساس آرامش کرده اند ، درگیر جنگ هستند حتی اگر مطالعات نشان می دهد که تغییر در رفتار (تعامل بیشتر با مردم) و هوای سرد در موارد Covid-19 از جهش قابل توجهی برخوردار است. با شروع زمستان ، غذا خوردن در فضای باز در فضای باز اکنون دشوار است و صنعت 900 میلیارد دلاری غذا در خارج از کشور ، که 15 میلیون نفر شاغل دارد ، خرد می شود.