ویروس کرونا ویروس توکیو: موارد ویروس کرونا ویروس توکیو به رکورد 493 رسیده است ، ممکن است سطح هشدار را افزایش دهد | اخبار جهان

توکیو: عفونت های ویروس کرونا در توکیو در روز چهارشنبه به 493 مورد رکورد زدند ، زیرا رسانه های محلی گزارش دادند که پایتخت ژاپن در حال آماده سازی است تا سطح هشدار خود را برای عفونت ها به بالاترین سطح در چهار مرحله برساند.
روزنامه تجارت نیكی با استناد به منابع متعدد ناشناس گفت ، به عنوان بخشی از این اقدام ، دولت كلانشهر در حال بررسی این است كه از برخی مشاغل بخواهد ساعات خود را مجدداً كوتاه كنند. در این خبر آمده است که این اعلامیه روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.
مقامات توکیو به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ ندادند.
توکیو پس از آنکه تعداد روزانه عفونت ها از اوج تابستان 300-400 مورد کاهش یافت ، سطح هشدار را به دومین بالاترین رتبه کاهش داد.
از ابتدای این ماه ، با این حال ، عفونت های روزانه روند افزایشی داشته و هفته گذشته به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسیده اند که 393 مورد است. این رکورد تاکنون 472 بود که در تاریخ 1 آگوست به ثبت رسید.
بالاترین سطح هشدار نشان دهنده این است که “عفونت ها در حال گسترش هستند” در مقابل هشدار فعلی “به نظر می رسد عفونت ها در حال گسترش هستند”.
هنوز هم ، ژاپن با تعداد قابل توجهی از عفونت و مرگ و میر در بسیاری از کشورهای غربی دیده می شود ، تاکنون حدود 121000 مورد مثبت و 1920 مرگ گزارش شده است.
آزمایش نیز بسیار کمتر است و در توکیو ، شهری با 14 میلیون نفر جمعیت ، روزانه چند هزار آزمایش می شود.
نیکی گفت که توکیو سطح هشدار برای آمادگی پزشکی – یک دسته جداگانه – را در بالاترین درجه دوم نگه می دارد ، این نشان دهنده نیاز به افزایش ظرفیت و یک درجه پایین تر از سطح بحرانی است.
بر اساس وب سایت این شهر ، در حال حاضر 1،281 بیمار در مقابل Covid-19 در مقابل ظرفیت 2،640 تخت بستری هستند.