پاک پس از 45 سال اولین فیلم را در چین اکران کرد. روابط دفاعی بین متحدان همه شرایط آب و هوایی را برجسته می کند

پکن: پاکستان طی چهار دهه گذشته اولین فیلم خود را در چین منتشر کرده است ، یک فیلم اکشن نظامی برجسته سرمایه گذاری مشترک یک جنگنده نسل چهارم JF-17 با اشاره به مقایسه با Mirage 2000 ساخت فرانسه.
فیلم Parwaaz Hai Junoon یک فیلم اکشن نظامی 2018 به کارگردانی است حسیب حسنگلوبال تایمز روز پنجشنبه گزارش داد ، و اولین فیلم پاکستانی است که پس از 45 سال در سرزمین اصلی چین اکران شده است.
این فیلم به طور معمول شامل همکاری نظامی ، تکیه گاه اصلی دوستی در همه حال و هوا بین “برادران آهنین” است.
این فیلم که قرار است جمعه اکران شود ، داستان گروهی از جوان های وطن دوست است که پس از پشت سر گذاشتن تعدادی از چالش ها و سختی ها ، به بهترین خلبانان جنگنده در پاکستان تبدیل می شوند.
در یکی از برجسته ترین های فیلم ، یک جنگنده JF-17 ، جنگنده نسل چهارم که به طور مشترک توسط چین و پاکستان ساخته شده ، ظاهر غافلگیر کننده ای دارد.
در فیلم ، یک دانش آموز در آکادمی نیروی هوایی پاکستان طبق این گزارش ، قابلیت مانور و قابلیت اطمینان JF-17 به آن مزیت قابل توجهی نسبت به میراژ 2000 ساخت فرانسه می دهد و به سرعت توسط معلم تکمیل می شود.
در آن آمده است ، بسیاری از افرادی که در این نمایش حضور داشتند ، هرگز فیلم پاکستانی ندیده بودند.
سفیر پاکستان در چین ، معین ال هاکه ، که در این نمایش حضور داشت ، به حاضران گفت که تعداد بیشتری فیلم و نمایش تلویزیونی پاکستانی به چین آورده می شود تا مردم چین فرهنگ پاکستان را بهتر درک کنند.
فیلمهای هندی از زمان بازیگر نقش اوج راج کاپور در سال 1956 تأثیر عمیقی بر مخاطبان فیلم چین گذاشت. روند فیلم های هندی در چین در سال های اخیر با سه احمق ، سوپراستار مخفی افزایش یافته است ، که باعث می شود عامر خان ستاره فیلم بالیوود علاوه بر درآمد ناخوشایند ، نام دیگری در چین داشته باشد.