پوشانده و رنگ پوست تصحیح شود

کرم پودر الارو (Ellaro) علاوه بر داشتن خواص آرایشی به سلامت پوست شما نیز کمک میکند. از دیگر ویژگیهای این محصول میتوان به کیفیت عالی کرم پودر، پوشانندگی بالا، ماندگاری خوب، بافت مخملی، سبک بودن، حذف چربیهای پوست، نرمکننده و لطیفکننده پوست اشاره کرد. این کرم پودر سبک ضمن کاور بسیار بالا، تنفس طبیعی پوست شما را حفظ کرده و به آن رطوبت رسانی میکند. فرمولاسیون درخشان کرم پودر anastasia ماندگاری بسیار بالایی روی چهره داشته و پوششی نسبتا کامل و البته سبک به پوست میدهد.

همچنین، از بافت سبک و ابریشمی برخوردار است که پوششی یکدست در سطح پوست شما ایجاد میکند. همچنین مواد بکار رفته در آن، اثرات مخرب را در لایههای پوست شما ایجاد نکرده و با تغییر رنگ پوست در بلند مدت، اثرات موثری در حفظ سلامتی و زیبایی آن نیز دارد. کرم پودر دوسه با پوشاندن تمام لکههای پوستی به شما کمک میکند تا تمام عیب و نقصهای پوستتان را پوشش دهید.

این کرم پودر ضمن محافظت از پوست شما، در مقابل اشعهی مضر نور خورشید از ماندگاری بالایی برخوردار بوده که تا 24 ساعت اثر آن روی پوست شما خواهد ماند. همچنین بهترین کرم پودر با کانسیلر دوسه، دارای ویتامین E و فاکتور حفاظتی SPF 22 است؛ به طوری که در عین حفظ رطوبت پوست، از آن در برابر اشعههای مضر و رادیکالهای خطرناک محافظت میکند.

کرم پودر دائم چقدر دوام دارد؟ اگر به دنبال یک کرم پودر سبک با پوشانندگی کامل عیوب پوستی هستید، این محصول جزو بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه است. این به این دلیل است که وقتی از برنز کننده یا کانتور استفاده میکنید، کرم همه آنها را با هم ترکیب میکند و ظاهری عالی به صورت شما میدهد. استفاده از کرم پودر با کاور بالا به افرادی که پوست صورتشان دارای نواقصی مانند آکنه، جوش و زخم است، توصیه میشود. ترکیبات استفاده شده در کرم پودر برند مک، موجب میشود حالتی مات بر روی چهرهتان ایجاد شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم پودر رولوشن.