چرا شمارش آرا US ایالات متحده اینقدر طولانی شده است؟

واشنگتن: سه روز پس از بسته شدن رای گیری ها ، ایالات متحده و جهان هنوز نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری را ندارند ، اگرچه دموکرات ها جو بایدن در آستانه نشستن بود دونالد ترامپ.
این انتظار باعث دامن زدن به تنش در سرتاسر دو قطبی شده است ، به طوری که ترامپ بدون هیچ مدرکی ادعا می کند که دموکرات ها از مهندسی تقلب می کنند.
اما تأخیر به طور گسترده ای انتظار می رفت ، اغلب به دلایل خاص ایالات متحده ، که تحت سیستم ایالات متحده هر یک نظرسنجی های خود را انجام می دهند:
کالیفرنیا ، پرجمعیت ترین ایالت این کشور ، روز سه شنبه پس از بسته شدن نظرسنجی ها ، به سرعت خواستار بایدن شد. اما چنین تماس هایی در واقع پیش بینی شده توسط رسانه های خبری است نه نتایج رسمی ، به این معنی که برای گرفتن یک تصویر دقیق در ایالت های کاملاً تقسیم شده مدت زمان بیشتری طول می کشد.
کتی بووکوار ، دبیر ایالت حیاتی پنسیلوانیا ، به خبرنگاران توضیح داد: “هرچه مسابقات نزدیکتر باشد ، طولانی تر نیز طول می کشد.”
ایالت ها همچنین مهلت های متنوعی برای دریافت برگه های رای غیابی دارند ، به ویژه آنهایی که از ارتش یا سایر شهروندان خارج از کشور زندگی می کنند.
کارولینای شمالی در شمارش حداقل 171000 برگ رأی گیری متوقف شده است – که می تواند تفاوت ایجاد کند – زیرا طبق قانون رأی هایی را که از طریق پست از طریق 12 نوامبر وارد می شوند را می پذیرد به شرطی که برای روز انتخابات برای آنها علامت گذاری شود.
به همین ترتیب ، نوادا ، که مسابقه تنگاتنگی نیز دارد ، تا زمانی که 10 اکتبر برسد ، آرا post را که برای روز انتخابات مشخص شده اند ، می شمارد.
همچنین آراots موقت باعث تأخیر می شود که در صورت وجود سردرگمی در ثبت نام و نیاز به تأیید ، به رای دهندگان صادر می شود.
با نگرانی در مورد بیماری همه گیر Covid-19 ، کشورهایی که به تعداد محدودی از آرا abs غایب عادت کرده اند ، با برگه های رأی گیری توسط شهروندانی که نمی خواهند شخصاً رأی دهند ، رد می شوند.
طبق برآورد پروژه انتخابات ایالات متحده ، 65.2 میلیون از 160 میلیون ركورددار آمریكایی كه امسال رأی داده اند ، از طریق پست این كار را انجام داده اند.
در پنسیلوانیا ، قانونگذار به رهبری جمهوری خواهان تلاش برای اجازه دادن به مقامات قبل از روز انتخابات را رد کرد ، و به سناریویی که بزرگترین شهر آن فیلادلفیا – یک سنگر دموکرات – گزارش داد آخرین بازگشت بازگشت ، رد کرد.
بعضی از مکانها عوامل منحصر به فردی را برای به تأخیر انداختن شمارش آرا دارند ، مانند شهرستان چاتهام در جنگ سخت جورجیا ، جایی که یک بخش انتخاباتی و یک هیئت ثبت نام جداگانه آرا را بررسی می کنند.
مبارزات انتخاباتی ترامپ با تأخیر خواستار توقف شمارش در ایالت های عقب مانده خود ، به ویژه پنسیلوانیا است حزب جمهوری خواه به دادگاه عالی آمریكا مراجعه كرد.
جمهوری خواهان ماه ها در تلاش بودند تا اجازه دهند پنسیلوانیا تعداد برگه های رای گیری را که برای روز انتخابات مشخص شده است ، بشمارد اگر آنها تا روز جمعه برسند.
در ویسکانسین ، که بایدن در نتیجه ای که اوایل روز چهارشنبه اعلام شد ، پیروزی ناچیزی کسب کرد ، دادگاه عالی حکم داد که فقط آرا received دریافت شده توسط روز انتخابات شمارش شود.
اکثر ایالت ها به احزاب رقیب اجازه می دهند که شمارش را رعایت کنند ، اما چالش های مربوط به قوانین زمان بر بوده است ، طرفداران ترامپ در مورد مسئله فیلادلفیا مبنی بر این که تماشاگران به دلیل خطرات کوید حداقل 15 فوت (4.5 متر) فاصله دارند ، مسئله خاصی را رعایت کردند.