چگونه ماهیگیران تندرو مهاجم کیشیدا را ازدحام کردند

واکایاما (ژاپن): به محض اینکه تسوتومو کونیشی متوجه جسمی شد که بالای سرش پرواز کرد و در نزدیکی PM Fumio فرود آمد. کیشیدا در یک رویداد مبارزاتی در این بندر ماهیگیری، او و گروهی از ماهیگیران دیگر مردی را که بعداً مقامات به عنوان مظنون در حمله کنند.
در حالی که یک افسر امنیتی جسم را با یک کیف ضد گلوله پوشانده بود، یکی از ماهیگیران گردن مرد را از پشت گرفت، دیگری سر او را به پایین هل داد و کونیشی روی پای او چسبید. آنها مرد را در حالی نگه داشتند که مأموران پلیس او را روی زمین کشیدند. چند لحظه بعد از شنبه انفجاری رخ داد، جمعیت وحشت زده فرار کردند زیرا مأموران مظنون را که مردی کوله پشتی نقره ای پوشیده بود، بیرون کشیدند.
تلاش گروهی ماهیگیران در این جامعه نزدیک، سر و صدایی را در رسانه های اجتماعی ژاپن ایجاد کرده است و بسیاری را بر آن داشته تا تعجب کنند که آیا آنها افسران پلیس لباس شخصی هستند یا خیر. امنیت کامل ممکن است دشوار باشد، اما کونیشی گفت: “در زمانی که نخست وزیر ژاپن در حال بازدید بود، شاید ما به یک فلزیاب نیاز داشتیم.” پلیس ریوجی ناکامورا 24 ساله را به ظن پرتاب یک لوله فلزی منفجره به کیشیدا دستگیر کرد.