چگونگی عملکرد ژل رووفیل

ژل رووفیل پیشرفته

ژل رووفیل یک برند پرکننده پوستی متشکل از سه فیلر است که با پپتیدهای بیومیمتیک طراحی شده برای بازسازی و کانتور کردن بافت صورت طراحی شده است. این پرکننده‌ها راه‌حل ایده‌آلی برای افراد با پوست سالخورده برای دستیابی به پوستی جوان‌تر هستند.

ژل رووفیل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک لبه برش و اسید هیالورونیک متقاطع معرفی شده است، همه این ترکیبات ترکیبی از کیفیت پیشرفته ای برای ویسکوزیته و خاصیت ارتجاعی ژل با مزایای یک روش نرم تر به ارمغان می آورد. نتایج با ژل رووفیل فوری است و به دلیل مهار قوی هیالورونیداز درون زا، که باعث افزایش طول مدت ژل در بافت پوست می شود، یک دوره طولانی مدت 10 تا 12 ماه به ارمغان می آورد. درمان با ژل رووفیل یک اثر سفت کننده و ضد چین و چروک فوق العاده با نتایج طبیعی به ارمغان می آورد.

نام تجاری ژل رووفیل شامل سه پرکننده است. ژل رووفیل Fine برای درمان خطوط نرم، ژل رووفیل Plus برای افزایش حجم و ژل رووفیل Ultra برای پر کردن عمیق و حجم شدید.

بیوتکنولوژی پیشرفته

ژل رووفیل دارای هر دو ویژگی فیزیکی دو فازی و تک فازی است که با ترکیبی از فناوری پپتید بیومیمتیک لبه برش و HA پیوند خورده معرفی شده است که کیفیت ارتقا یافته در ویسکوزیته و الاستیسیته ژل با عملکرد نرم‌تر را به ارمغان می‌آورد.

ژل رووفیل حاوی غلظت بالاتری از اسید هیالورونیک آزاد، مرتبط با پپتیدها، به جای PBS در بین مولکول های HA با پیوند متقابل است که منجر به افزایش پایداری ژل HA می شود که یک ماده ایمن با ترکیبات طبیعی است.

ماندگاری طولانی، مدت طولانی غیر قابل مقایسه: حداقل 10 تا 12 ماه

مهار قوی هیالورونیداز درون زا، مدت ژل را در بافت افزایش می دهد.

ژل رووفیل باعث تنظیم کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک برای افزایش سفتی و لیفتینگ پوست می شود. به طور کلی، فناوری پپتید بیومیمتیک، ویسکوزیته و الاستیسیته بالاتر، افزایش کارایی مجسمه سازی با ماندگاری طولانی تر، افزایش پایداری ژل و تزریق نرم تر ژل اسید هیالورونیک را به ارمغان آورده است.

اثر سفت کننده و ضد چروک فوق العاده با ظاهری طبیعی

این شامل یک درمان تزریقی بدون عارضه با حداقل جای زخم است. ژل رووفیل با ترکیبات فعال نوآورانه، با بهبود چین و چروک، شما را طبیعی و جذاب می کند.

ایمن ترین پرکننده HA پوستی با پپتیدها و محصول با کیفیت بالا در بازار فعلی

اسید هیالورونیک با کیفیت بالا و پپتیدهای بیومیمتیک بی خطر هستند و هیچ اثر نامطلوبی ندارند و در بدن تجزیه پذیر هستند.

این باعث می شود که با شکل دهی و تقویت غیر جراحی و کمتر تهاجمی احساس امنیت کنید.

نتایج فوری با یک درمان زیبایی شناسی سفارشی که با مطالعه بالینی کامل ثابت شده است

به برگه در این وب سایت “قبل و بعد” مراجعه کنید. علاوه بر این، با یک دوره بهبودی کوتاه پس از درمان، به سرعت به فعالیت های روزانه باز می گردد.

بر اساس پپتیدهای عملکردی قابل توجه، ژل رووفیل تنظیم مثبت سنتز کلاژن درون زا و اسید هیالورونیک در فیبروبلاست های انسانی و مقاومت قوی در برابر آنزیم را نشان داده است که به معنای ماندگاری طولانی تر آن در بافت است.

ژل رووفیل تنظیم مثبت کلاژن درون زا و سنتز اسید هیالورونیک در سلول های فیبروبلاست انسان را نشان داده است.

ژل رووفیل حاوی یک مهار کننده قوی هیالورونیداز است. ژل رووفیل به شدت به آنزیم متصل می شود و تخریب اسید هیالورونیک شبکه ای را کاهش می دهد که به معنی افزایش مدت زمان ژل در پوست است.

ژل رووفیل اثر آنتی اکسیدانی قوی در برابر مواد شیمیایی اکسیداتیو و UV ناشی از آسیب عکس در فیبروبلاست های پوستی انسان نشان می دهد.

کاهش تجزیه آنزیمی

ژل رووفیل مقاومت قوی در برابر آنزیم نشان داد که به معنای ماندگاری بیشتر در پوست در مقایسه با رقبا است. نتایج نشان می دهد که مدت زمان ژل رووفیل بسیار بیشتر از سایر پرکننده های پوستی HA است.

اثر چسبنده پوستی/اپیدرمی: افزایش 75 درصدی کلاژن 1 و 48 درصد هیالورونیک اسید

مهار مستقیم فعالیت هیالورونیداز: کاهش 91% فعالیت هیالورونیداز

محافظت از آسیب سلولی ناشی از عکس: افزایش حفاظت 60٪

چه چیزی یک نامزد خوب را مشخص می کند؟

کاندیدهای مناسب برای درمان ژل رووفیل بیماران بالای 18 سال هستند که علائم جزئی پیری را در پوست صورت خود نشان می دهند، مانند چین و چروک و افتادگی پوست به دلیل کاهش حجم. این افراد نباید به اسید هیالورونیک یا مشتقات آن حساسیت داشته باشند. این پرکننده ها در زنان باردار، مادران شیرده و در کودکان زیر 18 سال منع مصرف دارند.