چین ویروس کرونا را در گوشت گاو منجمد ، از کشورهای مختلف ، پیدا می کند

پکن: شهر جینان در شرق چین اعلام کرد ویروس کرونا در گوشت گاو و ماهی و بسته بندی این محصولات از برزیل ، نیوزیلند و بولیوی پیدا کرده است زیرا چین آزمایش مواد غذایی منجمد را افزایش می دهد.
کمیسیون بهداشت شهرداری جینان اواخر روز شنبه در بیانیه ای در وب سایت خود گفت ، واردکنندگان واحدی از گروه بین المللی Guotai و تجارت توسعه شانگهای Zhongli بودند.
به گفته این بندرهای ورودی ، گمرکات بندر یانگشان شانگهای و گمرکات بندر بیرونی بودند. در بیانیه این شهر در استان شاندونگ نامی از شرکت های حمل کننده محصولات نبوده است.
بر اساس این گزارش ، بیش از 7500 نفری که ممکن است با محصولات آلوده و سایر پرسنل مرتبط تماس داشته باشند از نظر ویروس عامل Covid-19 از نظر آزمایش منفی بوده اند.
مقامات چینی هفته گذشته ویروس کرونا را در بسته بندی میگوی سعودی در شهر لانژو ، گوشت گاو برزیلی در شهر ووهان و گوشت گاو آرژانتین در استان های شاندونگ و جیانگسو پیدا کردند.
چین بزرگترین خریدار گوشت گاو در جهان و برزیل و آرژانتین بزرگترین تامین کننده آن هستند.
مقامات محلی در بیانیه ای اواخر روز شنبه در پلت فرم رسانه های اجتماعی WeChat گفتند ، ژنگژو ، مرکز استان هنان در مرکز چین ، ویروس کرونا را در بسته بندی خارجی گوشت خوک منجمد از آرژانتین شناسایی کرد.
نمونه هایی که مثبت بودند از یک دسته 24 تنی گوشت خوک منجمد که از یک واحد سردخانه در بندر چینگدائو به یک انبار برای بازاری در شهر ژنگژو ارسال شده است.
دولت گفت که این دسته در طی غربالگری قبل از ورود کالا به انبار آلوده است.
سازمان بهداشت جهانی می گوید خطر ابتلا به Covid-19 از مواد غذایی منجمد کم است ، اما چین پس از شناسایی ویروس بر روی محصولات غذایی وارداتی بارها و بارها هشدار داده و باعث ممنوعیت های مخرب واردات شده است.