کاخ سفید: کوچکترین مزاحم: کودک نوپا از حصار کاخ سفید می خزد

واشنگتن: یک کودک نوپا کنجکاو روز سه شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی عمارت اجرایی، عنوان یکی از ریزترین مهاجمان کاخ سفید را به خود اختصاص داد.
افسران بخش یونیفرم سرویس مخفی ایالات متحده، که مسئول امنیت در کاخ سفید هستند، در سراسر آن قدم زدند چمن شمالی برای بازیابی نوزاد و پیوستن او به والدینش در خیابان پنسیلوانیا. دسترسی به مجتمع برای مدت کوتاهی محدود شد، در حالی که افسران اتحاد مجدد را انجام دادند. ماموران قبل از اینکه به والدین اجازه ادامه راه بدهند، برای مدت کوتاهی از والدین بازجویی کردند.
سخنگوی سرویس مخفی آنتونی گوگلیلمی گفت افسران “با یک بازدیدکننده جوان کنجکاو در امتداد خط حصار شمالی کاخ سفید روبرو شدند که برای مدت کوتاهی وارد محوطه کاخ سفید شد.”
او در بیانیه‌ای گفت: «سیستم‌های امنیتی کاخ سفید فوراً افسران سرویس مخفی را تحریک کردند و کودک نوپا و والدین به سرعت به هم پیوستند».
این ممکن است اولین نفوذ موفقیت آمیز به مجموعه از زمان حصار کاخ سفید در سال های اخیر پس از یک سری نقض امنیتی، ارتفاع آن دو برابر شده و به حدود 13 فوت (3.96 متر) رسیده است. حصار جدید در حالی که بلندتر است، یک اینچ فضای اضافی بین پایه ها دارد که در مجموع 5 و نیم اینچ (12.7 سانتی متر) بین پایه ها است.
کودکان بزرگتر گاهی اوقات در سد نمادین گیر کرده اند، که محل تظاهرات نیز بوده است و معترضان خود را به حصار زنجیر می کنند.