کامالا هریس در اولین سخنرانی به عنوان معاون منتخب رئیس جمهور ایالات متحده از لباس “سیاه” استفاده می کند

ویلمینگتون: کامالا هریس شنبه شب با یک لباس کاملاً سفید اولین سخنرانی خود را به عنوان معاون منتخب رئیس جمهور آمریکا ایراد کرد ، سوفراژ قرن بیستم که برای جلب حق رأی دادن به زنان تلاش کرد ایالات متحده.
او با پوشیدن کت و شلوار کاملاً سفید و پوشیدن ماسک سیاه ، وارد صحنه “آهنگ That Work” از Mary J. Blige شد. او با تبدیل شدن به اولین زن و هندی آمریکایی که به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد ، موانع شیشه ای بسیاری را شکست.
هریس به تشویق در خارج از مرکز تعقیب و گریز در مرکز گفت: “در حالی که من ممکن است اولین زن در این دفتر باشم ، اما آخرین نفر نخواهم بود.” ویلمینگتون ، دلاور. “هر دختر كوچكی كه امشب تماشا می كند می بیند كه این كشور ممكن است.”
جنبش رأی دادن زنان یک مبارزه چند دهه ای برای بدست آوردن حق رأی دادن به زنان در ایالات متحده بود.
در 18 آگوست 1920 ، سرانجام نوزدهمین متمم قانون اساسی تصویب شد ، حق رای دادن به تمام زنان آمریکایی و برای اولین بار اعلام کرد که آنها مانند مردان ، لیاقت کلیه حقوق و مسئولیت های تابعیت را دارند.
“همه زنانی که بیش از یک قرن برای تأمین و صیانت از حق رأی تلاش کرده اند – 100 سال پیش با 19 اصلاحیه ، 55 سال پیش با قانون حقوق رأی و اکنون در سال 2020 با نسل جدیدی از زنان در کشور ما که رأی خود را به صندوق انداختند و به مبارزه خود برای دستیابی به حق اساسی رای دادن و شنیده شدن ادامه دادند “، هریس روز شنبه گفت.
به نقل از USA Today ، زنان در كنگره توجه به پوشیدن لباس سفید را در دوران رئیس جمهور نشان دادند دونالد ترامپسخنرانی های وضعیت اتحادیه.
سال گذشته ، مجمع نمایندگان زنان دموکرات در مجلس این تلاش ها را سازماندهی کرد. انتخاب رنگ از جنبش رأی دادن زنان که منجر به تصویب متمم نوزدهم در سال 1920 شد ، که به زنان حق رأی می دهد ، احترام می گذارد.
“امشب من به مبارزه ، عزم و قدرت بینایی آنها می اندیشم تا ببینم چه چیزهایی را از بین می برد. و من روی شانه های آنها ایستاده ام. و چه وصیتی برای شخصیت جو است که او جسارت شکستن را داشت یکی از مهمترین موانعی که در کشور ما وجود دارد و یک زن را به عنوان معاون رئیس جمهور خود انتخاب می کند. ”
یقه کت و شلوار هریس همچنین ممکن است نمادی باشد به عنوان کمان گربه ، یک کمان فلاپی و شل و ول در اطراف یقه پیراهن ، که برای اولین بار توسط نخست وزیر انگلیس ، مارگارت تاچر ساخته شد ، دو سال پیش به عنوان نشانه ای در سراسر سوئد پوشیده شد اعتراض ، USA Today گزارش داد.