کامپوزیت دندان،برای شما مناسب است یا خیر؟

بیشتر افراد معروفی که با چهره های زیبا و لبخند های جذاب میشناسید، از کامپوزیت های مختلف براش پوشش دندان استفاده کرده اند. که در این روش امکان ترمیم و اصلاح دندان آسیب دیده وجود دارد. پس از اتمام این کار، ساخت کامپوزیت دندان به پایان میرسد و آماده استفاده است و مراحل زیر ممکن است نیاز نباشد.

کامپوزیت دندان مرغوب گاها تا ده برابر کامپوزیت کیفیت پایین قیمت دارند. هنگامی که می گوییم هر واحد کامپوزیت منظور همان یک عدد دندان انسان می باشد که توسط کامپوزیت ترمیم می شود، دندانپزشک شما بر اساس مواد سازنده ماتریس کامپوزیت می تواند قیمت هر واحد دندان را مشخص کند. بعضی از کامپوزیت ها مدت زمان بیشتری در دندان مانده و همانطور سفید و زیبا باقی می مانند این کامپوزیت ها قیمت بیشتری داشته و گران تر هستند.

کامپوزیت های این شرکت از نوع میکروهیبرید بوده و دارای طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی می باشند. این مدل از کامپوزیت ها دارای ذراتی ریز و مقاومت کنتری می باشند، ولی درعوض سطحی صاف تر و براق تر با درخشانی بیشتر دارند. چنانچه نیاز به درمان پوسیدگی و ارتودنسی شود، هزینه کامپوزیت دندان نیز افزایش می یابد. کاهش میزان انقباض حجمی کامپوزیت و ایجاد ثبات حجم . این ماده باندینگ باعث ایجاد پیوندی میکرو مکانیکی به دندان میشود و اجازه میدهد چسبندگی ترمیم بهتر روی دندان قرار گیرد. این پوستهها مانند پوششی روی دندان عمل میکنند که هرگونه نقصی در جلوی دندانها را مخفی میسازند.

دندانپزشک آن را در قسمتهای کوچک بر روی دندان میگذارد و به آرامی هر یک از آنها را بر روی جای خود با برس میمالد تا زمانی که بخشی از ترمیم در حال ساخت از شکل مورد نیاز برخوردار باشد. بیمار باید طی یک جلسه اختصاصی توسط دندانپزشک ویزیت شده و مشخص شود که آیا میتواند تحت این درمان قرار بگیرد یا خیر. این شرکت در ساخت کامپوزیت دندان از ماده ای تحریک کننده به نام سیلیکات کلسیم جهت حفاظت از لثه و دندان های طبیعی زیر کامپوزیت استفاده می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کامپوزیت دندان شکسته جلو لطفا از صفحه ما بخواهید.