کت و شلوار آلتون استرلینگ: 5 میلیون دلار تسویه حساب در قتل پلیس

BATON ROUGE (ایالات متحده): شورای حکمرانی در باتون روژ ، لوئیزیانا ، در دادخواست پیرامون مرگ آلتون استرلینگ ، سیاه پوستی که در سال 2016 توسط یک افسر پلیس سفیدپوست به ضرب گلوله کشته شد ، یک پیشنهاد 5 میلیون دلاری را رد کرد. اخبار باتون روژ رسانه ها می گویند شورای مترو شرق باتون روژ 12 نفره با یک رای کمتر از هفت مورد لازم برای تصویب چهارشنبه.
این رد باعث می شود که دادرسی در مارس 2021 در دادگاه مرگ ناعادلانه سال 2017 که از طرف پنج فرزند استرلینگ علیه شهر ، اداره پلیس و رئیس پلیس سابق و دو افسر درگیر تشکیل شده است ، محتمل باشد.
این سومین بار است که شورا موفق به تصویب توافق احتمالی نمی شود.
Blane Salamoni ، افسر سابق پلیس باتون روژ ، در 5 ژوئیه 2016 در خارج از یک فروشگاه رفاهی 6 گلوله به استرلینگ زد.
استرلینگ 37 ساله سی دی های خانگی می فروخت. افسر هووی دریاچه دوم ، که او نیز سفیدپوست است ، به کشتی استرلینگ کمک کرد تا روی زمین بماند ، اما لیک اسلحه خود را شلیک نکرد.
دو فیلم تلفن همراه از تیراندازی پس از تیراندازی به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد و منجر به اعتراضاتی در آن سال شد که در آن نزدیک به 200 نفر دستگیر شدند.
لباس 2017 ادعا می کند که تیراندازی متناسب با الگوی رفتار نژادپرستانه و نیروی بیش از حد پلیس باتون روژ است.
همچنین ادعا می کند که آموزش ضعیف و اقدامات ناکافی پلیس منجر به مرگ استرلینگ شده است.
بازرسان داخلی گزارش دادند كه بازرسان داخلی اداره پلیس باتون روژ به این نتیجه رسیدند كه سلامونی از زور بیش از حد استفاده كرده است.
سالامونی در مارس 2018 اخراج شد ، اما توافق نامه اوت 2019 به او اجازه داد فسخ خود را پس بگیرد و در عوض استعفا کند. مقامات پس از تحقیقات ، پرونده کیفری تشکیل ندادند.