کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

هر شب چند قطره روغن زيتون به صورت، آرنج ها، زانوها و پشت بازوها بزنيد. حالا میخواهیم چند از بهترین مرطوب کننده های صورت رو بهتون معرفی کنیم که با خیال راحت مرطوب کننده محبوبتون رو بخرید. چرا که یک محصول متناسب با ساختار پوست، بهترین نتیجه را میدهد. به کمک این نرم کننده ها، محصولات از خشکی پوست، خارش و…

پوست کودکان نرم، لطيف و حساس است به همين دليل براي مراقبت بيشتر از پوست آنها بايد از محصولات با کيفيت و مناسب استفاده کرد.پوست کودک با پوست افراد بزرگسال متفاوت است بنابراین مراقبت ویژه ای را می طلبد، مخصوصاً در فصل زمستان که کاهش دما و رطوبت و بادهای سرد زمستانی بشدت پوست را خشک کرده و باعث سوزش، خارش و التهاب آن می شود. اگر پوستتان بسیار خشک است و از شدت خشکی دچار ترک و خارش شده و یا دچار التهاب و قرمزی شده است، کرمهای مرطوب کنندهای که حاوی آلوئه ورا و بابونه هستند، گزینههای خوبی به شمار میآیند.

آلوئه ورا در کرم مرطوب کننده آلوئه ورا و خیار شون حاوی ترکیبات معدنی مغذی و ویتامینهای C، A، E و B12 است. از اشکالات این مواد این است که بر روی پوست حس چربی ایجاد می کنند که برای افراد معمولا ناخوشایند است و از طرفی در افرادی که پوست چرب دارند ایجاد آکنه می کند. دی متیل سیلوکسان, کرم مرطوب کننده فیس دوکس پوست خشک ایزوپروپیل میریستات و هگزیل دکانول از دیگر مواد نرم کننده پر مصرف می باشند. بهترین زمان استفاده از مرطوب کننده چه وقتی است؟ این کرم در فصل پاییز و زمستان که دست و صورت به شدت دچار خشکی میشود، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

اغلب زمانی به خودمان میآییم که بسیار تشنه شدهایم اما این را بدانید که تشنگی مرحلهی آخر نیاز به آب است و وقتی بدن شما در مورد تشنگی به شما هشدار میدهد در واقع در آن موقع بسیار تحت فشار و استرس کم آبی است. اما مرطوب کننده و آبرسان دو محصول متفاوت با عملکردی مخصوص خود هستند. با توجه به بودجه خود خرید کنید و هیچ لزومی ندارد که شما بیشتر از نیاز و تواناییتان خرید کنید. این مرطوب کننده به خاطر داشتن آوواکادو یه منبع سرشار از آنتی اکسیدان هست و از پوست شما در برابر آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد محافظت می کنه.