کمالا هریس: غلبه بر چالش های داخلی کلید بازگرداندن رهبری جهانی ایالات متحده است. جانشین منتخب Kamala Harris |

واشنگتن: با تأیید اینکه آنها با ورود به کاخ سفید ، معاون رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، یک سری چالش های بی سابقه را به ارث می برند کامالاهریس گفت: غلبه بر چالشهای داخلی بنیادی ضروری برای ترمیم و پیشرفت رهبری آمریكا در سراسر جهان است.
“رئیس جمهور منتخب بایدن و من مدتهاست می دانیم که وقتی ما انتخاب می شویم ، با ورود به کاخ سفید یک سری از چالش های بی سابقه را به ارث می بریم” هریس، 56 ساله ، روز سه شنبه در مقر انتقال در ویلمینگتون ، دلاور ، جایی که جو بایدن رئیس جمهور منتخب تیم امنیت ملی خود را اعلام کرد ، به خبرنگاران گفت.
“رسیدگی به این چالش ها با کنترل این همه گیری ، گشودن اقتصاد ما با مسئولیت پذیری و اطمینان از اینکه برای افراد شاغل کار می کند ، آغاز می شود. و ما همچنین می دانیم که غلبه بر چالش های خود در اینجا مبنای لازم برای بازیابی و پیشرفت رهبری ما در سراسر جهان است. ”
“و ما برای آن کار آماده هستیم. ما باید اتحادهای آمریکا را دوباره جمع آوری و تجدید کنیم. بازسازی و تقویت نهادهای امنیت ملی و سیاست خارجی که ما را ایمن نگه می دارند و منافع ملت ما را پیش می برند. و مقابله و مبارزه با تهدید موجود تغییر آب و هوا که همه ما را به خطر می اندازد ” هریس گفت
با بیان اینکه او این مسائل را بسیار جدی می گیرد ، هریس گفت که تمام کار او در مورد ایمن نگه داشتن مردم بوده است ، از خدمت به عنوان دادستان منطقه در دادستان کل کالیفرنیا در سنای ایالات متحده ، جایی که او در کمیته های اطلاعات و امنیت میهن خدمت کرده است.
“من از نزدیک متوجه شده ام که چقدر چالش ها و تهدیدهای پیش روی ایالات متحده است. و طی چند ماه گذشته ، من همچنین قضاوت صحیح ، تخصص و شخصیت افراد حاضر در این صحنه را شناختم. من می توانم با اطمینان بگویم که آنها – برای یک فرد – زنان و مردان مناسب برای این موقعیت های حساس هستند. ”
وی گفت که بایدن به عنوان رئیس جمهور فقط بر یک چیز و یک چیز متمرکز خواهد بود: انجام آنچه برای مردم ایالات متحده آمریکا بهتر است. “وقتی جو از من خواست كه به عنوان نامزد انتخاباتی وی انتخاب شوم ، به من در مورد تعهد خود برای اطمینان از انتخاب كابینه ای شبیه به آمریكا گفت – كه نشان دهنده بهترین ملت ما است. این همان کاری است که ما انجام داده ایم. ”
بایدن روز سه شنبه اعلام کرد که آنتونی بلینکن را به عنوان وزیر امور خارجه خود معرفی می کند. الخاندرو مایورکاس ، وزیر امنیت داخلی لیندا توماس-گرینفیلد به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و آوریل هاینز به عنوان مدیر اطلاعات ملی که اولین زنی خواهد بود که برای این مقام عالی اطلاعاتی نامگذاری می شود.
رئیس جمهور منتخب همچنین از معرفی جان کری وزیر خارجه پیشین به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور اقلیم ، اولین مقام رسمی در شورای امنیت ملی خبر داد. جیک سالیوان به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شده است و یکی از جوانترین افرادی است که طی دهه ها در این نقش خدمت می کند.