گفتگوهای انگلیس و اتحادیه اروپا در آستانه سفر بوریس جانسون به بروکسل نزدیک به فروپاشی است

لندن: انگلیس و اتحادیه اروپا روز سه شنبه هشدار دادند که مذاکرات در مورد توافق تجارت آزاد پس از Brexit در آستانه سقوط قرار دارد ، بیش از سه هفته تا پارگی اقتصادی که باعث آشفتگی مشاغل دو طرف انگلیسی خواهد شد ، بیش از سه هفته است. کانال
مقامات شانس دستیابی به موفقیت را نادرست می دانند نخست وزیر بوریس جانسون سر به بروکسل برای گفتگوی رو در رو با رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین طی چند روز آینده.
مایکل روث ، وزیر امور اروپای آلمان ، در حالی که مذاکره کنندگان در مورد موضوعات اصلی پس از ماه ها متشنج در بن بست بودند ، گفت اعتماد اتحادیه به انگلیس در تعادل است.
روت که در حال حاضر کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را دارد ، گفت: “آنچه ما نیاز داریم اراده سیاسی در لندن است.” روت پیش از ریاست به خبرنگاران گفت: “بگذارید کاملاً واضح بگویم ، روابط آینده ما مبتنی بر اعتماد و اطمینان است. دقیقاً این اعتماد به نفس است که در مذاکرات ما در معرض خطر است. ما می خواهیم به توافق برسیم ، اما نه به هر قیمتی.” گفتگوی کنفرانس ویدیویی بین همتایان اتحادیه اروپا خود.
دفتر جانسون در داونینگ سنت گفت که اوضاع “بسیار خوب است روی حیله و تزویر“و سقوط مذاکرات یک احتمال مشخص بود.
جانسون و فون در لاین ، رئیس ستاد اجرایی اتحادیه اروپا ، روز دوشنبه برای دومین بار در 48 ساعت با تلفن صحبت کردند. آنها بعداً گفتند كه “اختلافات چشمگیر” در مورد سه موضوع اساسی – حقوق ماهیگیری ، قوانین رقابت عادلانه و حاكمیت بر اختلافات آینده – و “شرایط نهایی كردن توافق آنجا نیستند.”
این دو رهبر در بیانیه مشترک گفتند که قصد دارند درباره اختلافات باقی مانده “در یک نشست فیزیکی در روزهای آینده در بروکسل” بحث کنند. رهبران 27 کشور اتحادیه اروپا نشست پنج روزه خود را از روز پنجشنبه در بروکسل برگزار می کنند.
انگلیس از 31 ژانویه از نظر سیاسی اتحادیه اروپا را ترک کرد ، اما تا 31 دسامبر در اتحادیه گمرکی بدون تعرفه اتحادیه اروپا باقی مانده است. رسیدن به یک معامله تجاری تا آن زمان اطمینان از عدم تعرفه و سهمیه تجاری کالاهای صادر شده یا وارد شده توسط این دو است طرفین ، گرچه هنوز هزینه های جدید و کارنامه قانونی وجود دارد.
هر دو طرف از لحاظ اقتصادی در عدم تأمین معامله تجاری رنج خواهند برد ، اما اکثر اقتصاددانان فکر می کنند که اقتصاد انگلیس ضربه بیشتری خواهد دید زیرا انگلیس تقریبا نیمی از تجارت خود را با اتحادیه انجام می دهد.
در حالی که هر دو انگلیس و اتحادیه اروپا می گویند که آنها خواهان یک معامله تجاری هستند ، اعتماد و حسن نیت پس از ماه ها مذاکره آزمایشی تیره می شود.
این رابطه توسط قوانین انگلیس که قانون اساسی را نقض می کند ، بیشتر تیره شده است Brexit توافق نامه خروج جانسون سال گذشته با اتحادیه اروپا منعقد شد.
بریتانیا می گوید لایحه بازار داخلی ، که به دولت این امکان را می دهد تا بخشهایی از توافق نامه خروج مربوط به تجارت با ایرلند شمالی را نادیده بگیرد ، به عنوان “بیمه نامه” برای محافظت از جریان کالاها در داخل انگلیس در صورت عدم نیاز به “بیمه نامه” لازم است. معامله Brexit. اتحادیه اروپا آن را اقدامی ناصواب می داند که می تواند توافق صلح ایرلند شمالی را به خطر اندازد.
مجلس اعیان ، اتاق فوقانی منتخب مجلس ، ماه گذشته بندهای قانون شکنی را از این قانون حذف کرد ، اما مجلس عوام منتخب دوشنبه شب آنها را بازسازی کرد.
با ادامه اختلافات پارلمانی ، دولت انگلیس شعبه زیتون را به این اتحادیه پیشنهاد کرده و گفته است اگر کمیته مشترک انگلیس و اتحادیه اروپا در مورد ایرلند شمالی در روزهای آینده راه حل پیدا کند ، بندهای قانون شکنی را برطرف خواهد کرد.