گوشی آیفون – مشخصات، خرید و قیمت گوشی اپل

مهم ترین مساله این است که زمانی که قطعه ای از گوشی موبایل آیفون شما تعمیر نمی شود و نیاز به تعویض دارد قبل از انجام عمل تعویض قطعه به شما اطلاع داده شود . در مراکز مختلف تعمیرات موبایل آیفون قاعدتا باید قبل از انجام هر کار بر روی گوشی شما به شما اطلاع داده شود. دوربین جدید میتواند تا ۵۰ درصد پیکسل بیشتر در مقایسه با دوربین قبلی ثبت کند. البته این سیاست فقط از جهت پیشرو بودن در فناوری نیست و اپل با این سیاست سعی در درآمدزایی بیشتر دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.

اگر تصیم به خرید ایفون 13 پرو مکس دارید، لیست قیمت گوشی ایفون در سایت کالاتیک را مشاهد نمایید. اپل برای بار اول از تکنولوژی Retina IPS LCD در این گوشی رونمایی کرده که در نوع خودش واقعا باکیفیت و فوق العاده است. در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی در مورد تعمیرات موبایل آیفون به شما بدهیم.

به علاوه، شما نمیتوانید ویژگیهای خارقالعادهای در این گوشی در مقایسه با آیفون X پیدا کنید. بدون شک آیفون 13 پرومکس یکی از برترین موبایلهای عرضه شده در سال 2021 است که از ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار است. یعنی می توانید مطمئن باشید که تا زمان عرضه این نسخه از سیستم عامل، گوشی شما از آپدیت های لازم برخوردار خواهد بود. آیفون 13 پرومکس از نظر فضای ذخیره سازی مانند نسل قبلی خود در مدلهای 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه میشود البته این تمام ماجرا نیست چراکه نسخه دیگر آیفون 13 پرو مکس با قابلیت فضای ذخیره سازی بینظیر 1 ترابایتی روانه بازار میشود.

در سال 2019، اپل آنچه را که کاربران سالها درخواست کرده بودند، به مخاطبان خود ارائه کرد. اما نکته مهم اینجاست که اگر شما برای تعویض تاچ خود مراجعه می کنید مطمئن شوید تا تعمیر کار جنس اصل برایتان استفاده می کند و از اجناس های کپی استفاده نمی کند. در بازار دو نوع تاچ موجود است یکی تاچ اصل و اوریجینال و دیگری تاچ های کپی یعنی تاچی که خود شرکت اپل تولید نکرده است اما یک شرکت ثانویه این قطعه را با بالاترین کیفیت اما با قیمتی کمتر از قیمت قطعه اصلی به فروش می رساند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد گوشی آیفون خراب لطفا از سایت ما دیدن کنید.