گیفت کارت پلی استیشن سایر کشورها در سایت دیکاردو

خرید گیفت کارت پلی استیشن تعداد بازیهای چند نفره آفلاین و دورهمی در کنسول نینتندو سوییچ زیاد است و امکان تجربه چند نفره آنها به واسطه هیبریدی بودن کنسول فوقالعاده راحت و لذتبخش است.

با اتصال کنسول به تلویزیون و وجود دو جفت جویکان، نینتندو سوییچ به یک وسیله بازی مفرح و جذاب برای دورهمیهای خانوادگی و دوستانه تبدیل میشود و حتی میتوان به صورت رومیزی به انجام بازیهای چند نفره مشغول شد.

تفاوت گیفت کارت با ریجن های مختلف شامل نشان داده شدن برخی از محتوای داخل اپلیکیشنها و بازی ها و امکان خرید آن با توجه به قیمت ارز آن کشور میشود.

گیفت کارت پلی استیشن

تیم دیکاردو وظیفش ایجاد حس خرید خوب برای تمام کاربران هست و ممنونیم از شما که زمان میزارید و نظرتون رو با دیگر کابران به اشتراک میگذارید.

میتوانند به تنهایی یک کنترلر باشند و دو نفر از آنها همزمان برای بازی با یکدیگر استفاده کنند.

این سرویس که به اختصار PS Now شهرت دارد، توسط کمپانی سونی برای گیمرانی ارائه شده است تا هر یک با پرداخت مبالغی بتوانند از بازیهایی که برای کنسول پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پلی استیشن ویتا، PS TV و برخی از تلویزیون های هوشمند است، استفاده کنند.

خیلی کوتاه بگوییم که رقابت کنسولهای بازی در جناح نینتندو کاملا متفاوت از پلیاستیشن و ایکسباکس است و همین قضیه سبب شده تا این کنسول خلاقانه و مفرح، مخاطبان به خصوص خود را داشته باشد.

فروشگاههای زیادی هستند که فروش گیفت کارت ps4 را انجام میدهند در ابتدا و مهمترین نکته این است که خرید گیفت کارت ps4 پلی استیشن خود را از یک فروشگاه معتبر مانند آی گیفت انجام دهید. ریجنها یکی از مهمترین نکاتی هستند که در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن و حتی دیگر کارتهای موجود در بازار، باید مورد توجه قرار بگیرند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزاناز سری بازیهای Doom گرفته تا بازی Crysis Remasterd یا حتی The Witcher 3 و Wolfenstein، تنها بخشی از بازیهای بسیار معروف موجود در سایر کنسولها، اما تطبیقیافته برای نینتندو سوییچ هستند. شما با پرداخت تنها ۱۰ دلار به صورت ماهیانه (که البته با هزینههای پایینتر و شرایط مختلف در فروشگاههای ایرانی موجود است) میتوانید به بیش از هزار بازی، به صورت نامحدود دسترسی داشته باشید. البته که مسلما انجام بازیهای اورجینال را به خاطر تجربه تمام و کمال و بهینهتر توصیه میکنیم، اما با توجه به استقبال مخاطبان از شیوههای هکی ارزان قیمت، میتوانیم بگوییم که خرید کنسول بازی نینتندو سوییچ یکی از راحتترین و ارزانترین شیوههای دسترسی به بازیها است.

6 – گزینه Sign up Now را بزنید که البته این قسمت شاید کمی زمان ببرد که بستگی به سرعت اینترنت شما دارد. یا شاید دوست دارید در صفحه بزرگ تلویزیون به بازی مشغول شوید؟ شما میتوانید با مراجعه به مطلب راهنمای خرید بازی در سرویس گیم پس صفر تا صد نحوه تهیه سرویس گیمپس به بهترین و ارزانترین شکل ممکن را آموزش ببینید. روشهای متنوع دسترسی به بازیهای سوییچ: از اوریجینال تا هکی! نینتندو سوییچ هم در دسته کنسولهایی قرار دارد که از دام هکرها دور نمانده و به راحتی هر چه تمامتر هک شده است.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۴

بهترین کنسول بازی نینتندو شبیه مدل پایه است و به هر سه شکل همراه (دستی مانند یک تبلت)، رومیزی (با استفاده از پایه پشت کنسول) و اتصال به تلویزیون (با قرار دادن کنسول داخل داک و اتصال مستقیم به تلویزیون) کاربرد دارد و تفاوت آن با مدل اصلی، استفاده از پنل باکیفیت OLED است.

تفاوت قیمتی این مدل و مدل پایه بسیار کم است که همین قضیه، ارزش خرید کنسول بازی نینتندو سوییچ OLED را بالا میبرد.

نینتندو سوییچ OLED: سال گذشته نینتندو تصمیم گرفت در یک بهروزرسانی جالب، نینتندو سوییچ جدیدی با صفحهنمایش OLED به بازار عرضه کند.

با خرید گيفت كارت psn به دنیایی بدون محدودیت که سونی برای شما گیمر ها فراهم ساخته وارد خواهید شد.

خرید کسنول بازی نینتندو سوییچ قابلیت حمل بالایی را به شما میدهد. خیلی ممنونیم از خرید شما. 2. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن هیچ محدودیتی وجود ندارد. شرکت سونی در مناسبهایی مانند سال نو، هالووین و دیگر روزهای خاص سال تخفیفهای ویژهای را در شبکه اختصاصی کنسول پلی استیشن قرار میدهد.

چنین آماری نشان میدهد که بهترین کنسول بازی نینتندو به عنوان یک دستگاه خاص و منحصر به فرد، میتواند مکمل خوبی به واسطه شیوه استفاده و سبک و سیاق بازیهای خود در کنار سایر پلتفرمها باشد.

علاوه بر اینکه کاربر با خرید کنسول بازی نینتندو میتواند از کنترلرهایی مشابه کنترلرهای دو کنسول دیگر برای انجام بازیها استفاده کند، دو کنترلر حرکتی جویکان نینتندو میتواند مخاطب را با جنب و جوش بیشتری به انجام بازیها مشغول کند و سبک و سیاقی کاملا نو از تجربه گیمینگ را ارائه دهد.

کاربر میتواند از این مدل به سه شکل همراه (دستی مانند یک تبلت)، رومیزی (با استفاده از پایه پشت کنسول) و اتصال به تلویزیون (با قرار دادن کنسول داخل داک و اتصال مستقیم به تلویزیون) استفاده کند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن فروشگاه دیکاردو

این کنسول فاقد کنترلرهای جداشونده جویکان یا داک تلویزیون است و بیشتر به یک تبلت دستی شباهت دارد.

نینتندو سوییچ لایت: نینتندو برای جذب مخاطبان بیشتر اقدام به عرضه کنسولی ارزانتر و محدودتر کرد که فقط به شکل همراه میتوان از آن استفاده کرد. دسترسی به بیشتر از ۴۰۰ بازی محبوب پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ که قابلیت دانلود بر روی کنسول را دارند.

به عبارتی دیگر نمی توان منکر این شد که با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس قطع به یقین از بازی ها و کنسول PS4 خود لذت بیشتری خواهید برد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاساین نسخه از گیم پس که به صرفهترین و عظیمترین گزینه ممکن است، نه تنها دسترسی شما را به تمامی بازیهای گیمپس ممکن میکند، بلکه بدون هزینه اضافه، اشتراک گلد (برای انجام بازیهای آنلاین) و EA Play (سرویس اشتراکی بازیهای کمپانی EA مانند سری Need for Speed، Battlefield و…) را به همراه دارد. برخلاف سرویس «پلیاستیشن پلاس»، ایکسباکس بازیهای انحصاری خود را از روز اول عرضه روی سرویس گیمپس قرار میدهد و مخاطب میتواند با کمترین هزینه ممکن، نه تنها به این بازیهای اختصاصی دسترسی داشته باشد، بلکه گلچینی از بازیهای ثردپارتی هم در این سرویس اشتراکی وجود دارد.

منبع خرید گیفت کارت پلی استیشن dicardo