یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی 

یونیت دندانپزشکی

 

 یونیت دندانپزشکی در تعریف‌و‌تمجید بی آلایش تر همان صندلی هست که به هنگام مراجعه به دندانپزشک روی آن می نشینیدالبته همین یک صندلی ساده نیست بلکه متشکل از اجزا مختلفی هست که بخش اعظمی از امکانات گزینه نیاز دندانپزشک را رفع میکند. یونیت ها گونه های مختلفی دارند که از لحاظ ظواهر فیزیک و ساختار در چهار تایپ Z, X, U و I وجود دارندهمگی آن ها حیاتی ۴ نصیب جدا از هم می باشند که عبارتند از: صندلی، کراشور، چراغ و جعبه باکس. امروزه عمده ایجاد کننده ها و کارخانجات به خاطر ریلکس بودن تولید از گونه Zتولید میکننداما درصورتیکه قدرت و استحکام آن برای شما اساسی دارد نمونه مطلوب تر خواهد بود. در ادامه همپا دنت لند باشید تا به معرفی یونیت و نکته ها اهمیت در خرید یونیت بپردازیم. ——

فواید استعمال از یونیت دندانپزشکی

به کارگیری از یونیت دندانپزشکی به جهت بیمار دکتر معالج بسیار اثر گذار می باشد. چرا که باعث تهیه و تنظیم زاویه صحیح می‌گردد و عمل درمان دارای سرعت و اعتنا بیشتری پیش میرود. از طرفی برای انجام یک سری درمان ها مدت زمان بیشتری نیاز هست که مهم استفاده از یونیت راحتی بیشتری برای مریض و همینطور دکتر معالج مهیا می شوداین صندلی ها در قسمت بالای خود اصلی چراغ هستند که به منجر آن روشنایی حتمی به جهت دیدن درون دهن فراهم می شود. از طرفی یونیت دندانپزشکی سبب ساز شده است تا همه اسباب و امکانات پزشک معالج در دسترس دندانپزشک قرار گیرد و به راحتی بتواند در مواقع مورد نیاز از آن ها به کار گیری نمایید. از دیگر مزیت های این یونیت ها این می باشد که باعث می شود عفونت در محفظه منتشر نشود و یا به حداقل مقدار خود برسد. یونیت ها غالبا اصلی تابوره یا همان صندلی های کوچک همراه هستند که فضای نشستن را برای پزشک و دستیار را آماده می کند. 

چند نکته در خرید یونیت دندانپزشکی

در زمان خرید یونیت یا به عبارتی صندلی دندانپزشکی باید دقت واجب را نمائید چون ارزش یونیت دندانپزشکی نسبتا بالا می باشد و غلط در گزینش یونیت خوب می تواند هزینه های متعددی را هدر دهدگزینش مطلوب و یک توشه خرید کردن آن، شاید برای کل طول کاری شما به اندازه باشداین صندلی در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشد ممکن می باشد یک‌سری سال کارایی داشته باشد. به همین خاطر در هنگام خرید کردن خوب تر می باشد به یک سری نکات اهمیت توجه داشته باشید که عبارتند از: 

قدرت موتور یونیت

هر یونیت دارای دو موتور می باشدیک عدد از موتور ها برای قسمت نشمینگاه صندلی هست و موجب بالا ذیل شدن آن میشود. موتور دیگر هم به منظور جا به جا کردن نصیب پشتی صندلی در لحاظ گرفته شده استدقت به توان موتور یونیت در زمانه خرید مضاعف حائز اساسی می باشد. موتور یونیت در دو ولتاژ ۲۴ ولت و ۲۲۰ ولت ساخت می شودپیشنهاد متخصصان دنت لند در خرید موتور ۲۴ ولت می باشد که نیز از نظر ایمنی خوب تر می باشد و هم از حیث تامین برق به خلل بر نخواهید خورد.

 

 حافظه صندلی

 

حافظه صندلی از دیگر مشخصاتی میباشد که در زمان خرید کردن بایستی مد حیث داشته باشیدبعضی صندلی ها حساس دو حافظه بعضی سه و بعضی عمده هستند. طبیعی هست که هرچه تعداد حافظه آن عمده باشد بها آن نیز عمده خواهد بود اما اهمیت اعتنا به عملکرد و کاربردی که به جهت تهیه صندلی برایتان دارد صد رد صد هرچه بیشتر باشد به نفع شما خواهد بوداصلی این قابلیت و امکان میتوانید شرایط مد نظرتان را تهیه و تنظیم و ذخیره نمایید و در مواقع آیتم نیاز گزینه به کارگیری قرار دهید. —

جنس بدنه یونیت

— برای تولید یونیت دندانپزشکی از مواد متمایز میتوان به کارگیری کرد. نکته مهمی که وجود دارد همین می باشد که مقاومت استحکام بالایی داشته باشد و همچنین از حیث ظاهری هم مناسب باشدبرای بر روی صندلی آن هم از راه و روش های متفاوت چرمی، پارچه و حتی پلاستیک نیز به کارگیری می‌شود که اهمیت اعتنا به حیث و ولی میزان دارایی تان میتوانید آن را انتخاب نماییدبرای انتخاب متاع بدنه که معمولا از فلز می باشد می بایست علاوه بر استحکام، مقاومت آن در برابر مواد ضدعفونی کننده را هم در نظر بگیرید تا آن‌گاه ها دچار تغییر تحول رنگ و یا فرسودگی نشود.

کمپرسور اویل یونیت صندلی

 :منبعجم دنتال