یکپارچه کالیفرنیا پس از کشف در یوتا ، رومانی ظاهر می شود

لس آنجلس: چند روز پس از کشف و ناپدید شدن سریع دو یکپارچه فلزی درخشان با فاصله ای نیمی از جهان ، سازه ای برجسته دیگر ظاهر شده و سپس به سرعت از بین رفته است ، این بار از اوج یک مسیر در کالیفرنیا.
پس از انتشار عکس ها در شبکه های اجتماعی ، این سازه فلزی بلند و نقره ای ، کوهنوردان را به بالای برج کشانده است کوه کاج مسیر در یک پارک Atascadero ، در نیمه راه بین سانفرانسیسکو و لس آنجلس ، تلویزیون KEYT گزارش چهارشنبه.
3 طرفه ، 10 فوت قد ، 200 پوند یکپارچه مشابه دو مورد دیگر بود که اخیراً در یوتا کویر و در رومانی. منشأ بنای کالیفرنیا نیز مانند آن سازه ها مشخص نیست.
شهر آتاسکادرو در یک پست فیس بوکی گفت ، اما تا روز پنجشنبه ، یکپارچه کالیفرنیا ناپدید شد ، ظاهراً توسط گروهی از جوانان خرد شد که برای حذف آن پنج ساعت از جنوب دورتر رفتند.
ویدئویی که به صورت آنلاین منتشر شد ، گروهی از جوانان را نشان داد که عینک دید در شب دارند و هنگام شعار “مسیح پادشاه است” و “اول آمریکا” شعارهای یکپارچه را سرنگون می کنند. همچنین شنیده می شود که یک مرد به دوربین می گوید: “ما بیگانگان غیرقانونی از مکزیک یا فضا نمی خواهیم.”
مردان این سازه را با یک صلیب چوبی جایگزین کردند که آن نیز ناپدید شد. تنها چیزی که پنجشنبه از یکپارچه باقی مانده بود ، چند قطعه میلگرد پشتیبانی است.
به گزارش The Tribune of San Luis Obispo County ، پلیس در حال بررسی این فیلم بود.
تخریب توسط مردم محلی ارزیابی نشده است.
شهردار هدر مورنو در بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما از اینکه این جوانان احساس نیاز کردند 5 ساعت رانندگی کنند تا وارد جامعه ما شوند و یکپارچه را خراب کنند ، ناراحت هستیم.” “یکپارچه یک چیز منحصر به فرد و سرگرم کننده بود در غیر این صورت استرس زا.”
مت كادارت ، گوركن يك قبرستان در همان نزديكي ، به سانفرانسيسكو كرونيكل گفت: “بامر”. او قصد داشت برای دیدن سازه به کوهپیمایی برسد.
وی گفت: “خیلی بد است که از بین رفته است.” “مردم واقعاً از این موضوع هیجان زده شدند. هر چیزی که مردم را به وجد بیاورد چیز خوبی است. ”
یك مانیتول دیگر كه دو هفته پیش در یك كشور اخروی سرخ سنگ یوتا مشاهده شد ، چراكه فیلم “2001: یك ادیسه فضایی” را به ذهن متبادر كرد و صدها نفر را به نقطه دوردست كشاند ، به چراغ شیفتگی در سراسر جهان تبدیل شد.
دو ورزشکار ورزشهای افراطی گفتند كه آنها در گروهی بودند كه ساختار فلزی توخالی را خراب كردند زیرا آنها نگران خساراتی بودند كه توده های بازدیدكنندگان به این لكس نسبتاً دست نخورده وارد كرده بودند. مقامات گفتند که بازدید کنندگان گیاهان را با ماشینهایشان صاف کرده و مواد زائد انسانی را پشت سر می گذارند.
ساختاری که هفته گذشته در رومانی ظاهر شد نیز از بین رفته است.
آفرینش یوتا قطعات مشهوری از هنر را برانگیخت که غرب را در خود جای داده است. رابرت اسمیتسون‘Spiral Jetty’ یک کار خاکی در امتداد دریاچه بزرگ نمک است و تونل های خورشید نانسی هولت قطعات عظیم بتونی در صحرا هستند.
ویتنی تاسی ، متصدی هنر مدرن و معاصر در موزه هنرهای زیبا یوتا ، گفت: مانند آن قطعات ، یکپارچه به دلیل زمینه در منظره جذاب بود.
وی گفت: “این بخش بزرگی و بزرگ از هنرهای سرزمینی این ایده تجربه ، سفر است.”
وی گفت ، واکنش شدید رسانه های اجتماعی به یکپارچه در برابر همه گیری مجازات ، همراه با ناپدید شدن سریع قطعه ، بخشی از داستان آن شده است. پلیس گفته است که از بین رفتن این غیرقانونی غیرقانونی است زیرا هیچ کس ادعا نکرده است که این سازه به عنوان اموال آنها است.
خالق بنای یادبود یوتا که هنوز ناشناس است ، گام های هنرمندان سرزمین دهه 1970 را برای تأمین اجازه ساخت آثارشان دنبال نکرد. بازدید از آن سایت های از راه دور اکنون مدیریت و نظارت می شود تا از استرس زیاد به محیط جلوگیری شود. مقامات فدرال و ایالتی در یوتا نیز نسبت به هجوم اطراف یکپارچه ابراز نگرانی کرده بودند.
تاسی گفت: “خوب است که به رابطه خود با زمین بیندیشیم ، که در نهایت کاری است که این نوع پروژه ها انجام می دهند.” “تأثیر انسان در جلو و مرکز محیط”.