,اخبار روز جهان" />

ادبیات حرف آخر

2- سه هفته مانده به کنکور سعی کنید حداقل 10 آزمون جامع کنکور یا آزمون های آزمایشی سال های گذشته را از خود بگیرید اما حتما از تک صندلی استفاده کنید و حتما ساعت را نگه دارید و تست ها را زمان دار بزنید و تصور کنید دفترچه سوالات کنکور جلوی شماست و واقعا سر جلسه هستید و یکی از راه های مقابله با استرس کنکور است که به شدت به شما کمک خواهد کرد. تا به پاسخ سوالات خود درباره مقابله با کنکور دست پیدا کنید و در زمان کوتاه از چنگ استرس کنکور خلاص شوید. این در حالی است که شما می توانید در کنار آن دو عامل مهم برای موفقیت با مطالعه دقیق و کامل تان (با تمرکز) مثلث موفقیت خود را تکمیل کرده و نه تنها خود را از بند استرس برهانید بلکه خود را در جمع رتبه برتر ها حرف آخر نهم هم قرار دهید. راستی برای شما کلی تدریس رایگان قرار داده ایم که از طریق صفحه نحوه تدریس در حرف آخر میتوانید مشاهده کنید.

میخواهم یکمی خودمانی تر با شما صحبت کنم دوستان این وقت دارد می گذرد و کنکور شما بالاخره برگزار خواهد شد حالا چه بهتر که در این مدت زمان نهایت استفاده را کرده باشید و با نهایت دقت مطالعه داشته باشید و از کنکور سربلند بیرون بیایید و نه تنها برای کنکورتان استرس نداشته باشید بلکه برای نتایج اولیه و ثانویه هم کمتر دچار استرس شوید چون که خیالتان راحت است و شما تمام تلاشتان را برای رسیدن به موفقیت انجام داده اید. عواملی مثل کم خوابی، مشکلات خانوادگی، مطالعه کم، عدم تسلط بر روی مطالب، سرزنش والدین، مقایسه خود با سایر دوستان و نرسیدن به حداقل رتبه در آزمون های آزمایشی، نزدیک شدن به دوران جمع بندی کنکور و… اما راه مقابله با استرس کنکور که این جا میخواهم به شما معرفی کنم شبیه سازی خود فضای کنکور است و چند توصیه به عنوان مشاورین رتبه برتر حرف آخر برای شما دارم که با دقت باید اجرا کنید.

نکته بعدی این است که شما تلاش میکنید و مطمئن باشید هیچ تلاشی، تاکید میکنم هیچ تلاشی بدون نتیجه نخواهد ماند و حتی ده دقیقه هم مطالعه کنید نتیجه آن را خواهید دید. 1-سعی کنید دو ماه آخر کنکور هر روز ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار شوید؛ این یکی از بزرگترین مشکلات من بود که تمرین زود بیدار شدن را انجام نداده بودم و روز کنکور برای اولین بار ساعت 5:30 از خواب بیدار شدم شوک بزرگی به من وارد شد. مطالعه با دقت از مهم ترین راه های مقابله با استرس کنکور سبب می شود تا تسلط شما بر روی درس بیشتر شده و در نهایت بتوانید راحت تر و سریع تر به جواب دست پیدا کنید و روز به روز پیشرفت چشمگیری داشته عربی حرف آخر باشید. کنکور سرنوشت ساز ترین آزمون در زندگی هر کدام از داوطلبان است و افراد حدود 12 سال درس میخوانند تا در یک رشته خوب پذیرش شوند.

این بدترین اتفاقی است که یک داوطلب کنکوری یا یک دانش آموز که می خواهد کنکور شرکت کند می تواند داشته باشد و شدیدا بازدهی مطالعه را تحت تاثیر قرار می دهد، پس باید با راه های مقابله با استرس کنکور آشنا شوید تا بروز این عواقب را با موسسه حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید به حداقل برسانید. وقتی شما برای مطالعه و سایر کارهای روزانه تان برنامه ای را تدارک دیده اید در صورتی که کاری خارج از این برنامه ضروریت نداشت و کم اهمیت بود بهتر است برنامه تان را به صورت نصفه و نیمه انجام ندهید یا انجام آن را به یک روز دیگر محول نکنید چون که این روزها جمع می شوند و یکهو چشم باز می کنید و می بینید روز کنکور فرا رسیده است و تقریبا هیچ کاری سر جای خودش انجام نشده. هم استرس در این میان ذهن شما را آزاد نخواهد گذاشت هم احساس ندامت و پشیمانی که کاش از زمان موجود نهایت استفاده را می کردید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با 20 آزمون جامع نظام جدید وب سایت خود باشید.