1+9 فروشگاه اینترنتی معتبر در سال 1400

موتور خودرو از قطعات زیادی تشکیل شده که باید در کنار هم خوب کار کنند. من کارم طراحی فروشگاه اینترنتی هست و میخوام به عنوان یک طراح نظر خودمو راجع به ساختار سایت ها بدم که شاید اگه یه وقت مدیران این سایت ها میان این کامنت ها رو میخونن حداقل عیوب شون رو اصلاح کنن و از نظرات شخصی مثل من که یک کاربر عادی هم محسوب میشم استفاده کنند. کلیه مطالب این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی شمع خودرو اسپارک سنتر بوده و استفاده از آنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

یعنی همه این مواردی مثل رابط کاربری جذاب و چمیدونم کیفیت بالا و قیمت مناسب رو هم داشته باشی ولی محصول دیر به دستت برسه، دیگه با خودت میگی غلط کردم از اینجا خرید کردم، البته فروشگاه اینترنتی 4020 بلانسبت شما! مثل مبیت و خانومی! همه باید مثل دیجی کالا بشن و ارزش و احترام مشتری رو حفظ کنن! خدمات پس از فروش از همه چیز مهمتره و بنظرم فروشگاهی مثل فروشگاه اینترنتی زنبیل به خوبی داره اینکارو انجام میده و یکی از دلایلی که انقدر زود تونست بین مردم جا بیفته دقیقا همین موضوع هستش.

باید به این نکته توجه داشته باشن صاحبین فروشگاه ها که همه چیزی که ما میخوایم حس امنیت و آرامشه! وجود پشتیبانی آنلاین در سایت، امکان مشاوره آنلاین و تلفنی، داشتن یک اپلیکیشن موبایل، داشتن یک مجله نقد و بررسی و تولید محتوای منظم، همه و همه از عواملی هستند که میتونن باعث جلب اعتماد در یک فروشگاه اینترنتی بشن و میتونن باعث بشن که ما خیلی راحت تر به اون فروشگاه ها اعتماد کنیم و خرید خودمون رو ازشون انجام بدیم. یکی از نکات باحال توی فروشگاه های اینترنتی اون بخشی هستش که میان نقد و بررسی محصولات رو قرار میدن و به طور کامل میان بررسی میکنن همه جوانب اون محصول رو و بنظرم به همین دلیل هم هست که خیلیا دیجی کالا رو به عنوان یک منبع معتبر برای خرید اینترنتی میدونن و خیلی کمتر از اونایی میخرن که نقد و بررسی ندارن!

با وجود اینکه تا الان خیلی کم از آمازون خرید کردم، اما خب همون چند بار هم تجربه بسیار بسیار خوبی رو داشتم و حالا تجربه شخصیم رو هم بخوام بگم، الان بین این ده فروشگاه آنلاین که رویال کد معرفی کرده، دیجی کالا شباهت زیادی داره به آمازون! از مزیت های این فروشگاه تنوع بسیار بالای آن در محصولات ارایه شده است. با تشکر از سایت بسیار زیبا و ارزشمندتون. همچنین تجهیز امکانات محل کار شما با لوازم اداری موجود در تیمچه از لوازم تحریر و میز و صندلی تا پرینتر و اسکنر و دستگاه فکس امکان پذیر شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروشگاه اینترنتی غذا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.