Adobe Connect – کلاس ها، وبینارها، جلسات آنلاین

در این قسمت مطابق تصویر زیر وارد منوی اصلی می شوید; که شامل گزینه های زیادی مانند کلاس، حضور، ثبت نام و… آموزش زبان خارجی، آموزش خیاطی و یا حتی کلاس های آنلاین بدنسازی خانگی در این دوره بود. با انتخاب گزینه های «حضور» یا «جلسات» صفحه ای ظاهر می شود که باید در کادرهای خالی مربوط به واحد آموزشی، شماره شناسایی دانش آموز و رمز عبور را وارد کنید و در نهایت برای ورود به کلاس مجازی خود، کلید «ورود» را فشار دهید. پلتفرم کلاس مجازی رایگان . طبق برنامه ای که قبلاً اعلام کردیم (که در نهایت تبدیل به یک سیستم آموزشی جامع برای نمرا خواهد شد) در نظر داریم انشاءالله به زودی نمرا را به Adobe Connect متصل کنیم تا مشتریان نمرا نیز بتوانند آموزش آنلاین زنده را برای دانش آموزان خود برگزار کنند.

پلتفرم کلاس مجازی رایگان

در ادامه این مطلب لیستی از بهترین گوشی های مناسب برای دانش آموزان را تهیه کرده ایم که در صورت لزوم می توانید آن را بررسی کنید. بهترین انواع صفحه نمایش گوشی را در مقاله ای دیگر بررسی کردیم. به منظور آشنایی با نحوه ثبت نام در اسکای روم به عنوان برگزارکننده رویداد، نحوه ایجاد جلسه مجازی، کلاس آنلاین و رویداد رایگان در آن و سایر مفاهیم مهم اسکای روم می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. خرید گوشی هوشمند برای کودکان بسیار سخت است، بنابراین لازم است شما به عنوان والدین دقیقا نیازهای فرزندان خود را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لازم به ذکر است رمز مورد نیاز در قسمت ورود به این برنامه همان کد ملی کاربر می باشد که دانشجویان می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه در صورت نیاز و استفاده از رمز عبور مورد نیاز جهت استفاده رمز عبور خود را تغییر دهند. در جلسات ورود به کلاس با کمک این نرم افزار می توانید جلسات آنلاین را به صورت تصویری یا صوتی یا هر دو انجام دهید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. در واقع یک کلاس مجازی در این بستر برگزار می شود که در آن ارتباط بین مخاطبین آنلاین برقرار می شود.

نکته اول اینکه شبکه های اجتماعی برای برگزاری کلاس های آنلاین اصلا توصیه نمی شود. ساعت ها کلاس های آنلاین و توجه به متن و جزئیات روی صفحه نمایش را به یکی از عوامل اصلی خرید گوشی دانشجویی تبدیل کرد. بنابراین، قبل از خرید گوشی برای فرزندتان، باید به اندازه صفحه نمایش، وضوح تصویر و سایر عوامل مهم صفحه نمایش توجه کنید. سیستم عامل و نرم افزار یکی دیگر از فاکتورهایی است که در انتخاب گوشی برای فرزندتان باید در نظر بگیرید.

برگزاری کلاس آنلاین با اسکایپبدون شک صفحه نمایش یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در خرید گوشی برای دانش آموزان باید به آن توجه کنید. نوکیا 3.4 یکی از گوشی هایی است که می توان آن را در لیست بهترین گوشی های دانشجویی قرار داد. می توانید از برنامه های آماده بر روی سرور اختصاصی در راستای آموزش موبایلی استفاده کنید. سرور آنلاین تصمیم گرفته است تا نصب رایگان adobe connect را روی یک سرور مجازی اختصاصی ارائه دهد. اکنون زمان آن است که نگاهی به سخت افزار و سرورهای مورد نیاز برای اجرای جلسات آنلاین، وبینارها و زیرساخت کلاس درس بیندازیم.

در این مقاله ابتدا مفاهیم مهم مربوط به Adobe Connect شرح داده شده و در قسمت های بعدی نحوه نصب و راه اندازی آن به زبانی جامع و در عین حال ساده مورد بررسی قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که با بررسی مزایا و معایب برنامه های مرتبط می توان نتیجه گیری در مورد انتخاب بهترین برنامه ها برای برگزاری کلاس ها یا وبینارها را بسیار ساده تر کرد. خوشبختانه امروزه اکثر گوشی های هوشمند از شبکه های LTE پشتیبانی می کنند که سرعت قابل قبولی را ارائه می دهند، اما برای رسیدن به بهترین سرعت کافی است گوشی با LTE-A انتخاب کنید.

برگزاری کلاس آنلاین بهنام بابازاده

اسکای روم نیز یکی از مفیدترین بسترها برای برگزاری کلاس های آنلاین است و امکانات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکاناتی مانند، محیط فارسی، کاربری آسان و راحت، امنیت بالا، اتصال تصویری با کیفیت بدون وقفه یا اتصال، اتصال صوتی با کیفیت بالا، امکان اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ، پخش فایل های صوتی و تصویری برای کاربران پرسرعت، امکان مشاهده اسلاید و پاورپوینت، بهنام بابازاده امکان ارتباط با قلم نوری، امکان اشتراک گذاری فایل های متنوع در فرمت های مختلف. به عنوان مثال، کلاس ها قابل ضبط نیستند و کاربران می توانند به ویدیوهای کلاس های برگزار شده در Skyroom دسترسی داشته باشند.

سایت برگزاری کلاس آنلاین رایگانشما فقط به ازای تعداد ساعاتی که در دوره شرکت می کنید هزینه پرداخت می کنید. همچنین می توان از فناوری شارژ سریع 10 واتی برای شارژ مجدد باتری استفاده کرد. به لطف باتری 5000 میلی آمپری، دانش آموزان می توانند برای مدت طولانی کار با فیلم C11 را تجربه کنند و نیازی به شارژ مجدد باتری ندارند. برای شرکت در کلاس های مجازی، اتصال به اینترنت یکی از الزامات اصلی است، بنابراین بخش ارتباطات یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید گوشی برای دانش آموزان باید به آن توجه کنید.

در حالی که بسیاری از نقاط جهان در حال بهبودی از اثرات اپیدمی ویروس کرونا هستند، شاهد ظهور امواج جدید کرونا هستیم و هیچ نشانه‌ای از بهبود یا توقف این بیماری وجود ندارد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود که مدارس در پاییز امسال غایب باشند. تراشه مدیاتک هلیو جی 35 نیز مرکز پردازش این گوشی هوشمند است که می تواند بسیاری از اپلیکیشن ها را به راحتی اجرا کند. استفاده از نرم افزارهای مختلف برای برگزاری کلاس و انجام تکالیف باعث شد تا این قسمت از موبایل به عنوان یکی دیگر از معیارهای خرید گوشی برای دانش آموزان انتخاب شود.

مشخصات سخت افزاری و قیمت Redmi Note 9C این گوشی هوشمند را ارزش خرید دارد. Redmi 9C از LTE-A در بخش مخابرات استفاده می کند که سرعت دانلود و آپلود بالایی را برای شما فراهم می کند. Redmi 9C از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که می تواند کودک شما را در تمام طول روز همراهی کند. انرژی مورد نیاز گوشی نوکیا شما نیز توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که می تواند ساعت ها کودک شما را همراهی کند.

این گوشی هوشمند همچنین از فناوری LTE-A در بخش مخابرات استفاده می کند که سرعت بالایی را ارائه می دهد. 1. آدرس مورد نظر را در صفحه مرورگر باز کنید، در این زمان از شما می پرسد که آیا جلسه در برنامه باز می شود و پس از تایید برنامه خواهید دید. 2) برنامه را روی لپ تاپ خود (با جستجو در منوی استارت) یا گوشی خود باز کنید. به منوی اصلی بازگردید و روی “ثبت نام” کلیک کنید.