CDC ایالات متحده دوره قرنطینه Covid-19 را کوتاه می کند

واشنگتن: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) بسته به نتیجه آزمایش و علائم فرد ، دستورالعمل های مربوط به دوره قرنطینه Covid-19 را از 14 روز به هفت تا 10 روز اصلاح کرده است.
اگر افراد علائمی پیدا نکردند ، فقط 10 روز بدون آزمایش به قرنطینه احتیاج دارند. خبرگزاری شین هوا به نقل از رهنمودهای به روز شده در وب سایت CDC روز چهارشنبه ، در صورت آزمایش منفی ، این مدت می تواند به هفت روز کاهش یابد.
این تجدیدنظر از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، تغییر قابل توجهی در دستورالعمل های CDC را نشان می دهد ، که پس از آخرین قرار گرفتن در معرض قرنطینه 14 روزه را توصیه می کند.
CDC گفت: “کاهش طول قرنطینه ممکن است با کاهش مشکلات اقتصادی در صورتی که قادر به کار نیستند ، قرنطینه را برای افراد آسان تر کند.”
“علاوه بر این ، یک دوره قرنطینه کوتاه تر می تواند فشار روحی را بر روی سیستم بهداشت عمومی کاهش دهد ، به ویژه هنگامی که عفونت های جدید به سرعت در حال افزایش هستند.”
CDC از افرادی که از نزدیک با شخصی که به قرنطینه آلوده شده است تماس گرفته است ، به استثنای افرادی که در سه ماه گذشته Covid-19 داشته اند.
آژانس “تماس نزدیک” را چنین تعریف می کند که در فاصله 6 فوت کسی باشد که Covid-19 در مجموع 15 دقیقه یا بیشتر داشته باشد. مراقبت در خانه برای کسی که به ویروس مبتلا است ، داشتن تماس مستقیم جسمی با شخص ؛ داشتن وسایل آشامیدنی یا آشامیدنی مشترک تحت تأثیر قرار می گیرد وقتی کسی آلوده -19 عطسه کند ، سرفه کند یا قطره های تنفسی داشته باشد.
CDC از افراد قرنطینه ای می خواهد كه در خانه بمانند ، خود را از دیگران جدا كنند ، بر سلامتی آنها نظارت كنند و از بخش بهداشت ایالتی یا محلی خود دستورالعمل ها را دنبال كنند.
این دستورالعمل جدید در حالی صورت گرفت که بستری شدن در بیمارستان Covid-19 در ایالات متحده در روز چهارشنبه به بیش از 100000 مورد رسید.
بر اساس آخرین داده های پروژه ردیابی Covid ، در حال حاضر 100226 بیمار بستری COVID-19 در کشور وجود دارد.
این رهنمودها در حالی ارائه می شوند که طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، ایالات متحده در حال حاضر بیشترین آسیب دیده از ویروس کرونا با بیشترین تعداد موارد و تلفات است.
در آخرین به روزرسانی روز پنجشنبه ، مرکز علوم و مهندسی سیستم های دانشگاه (CSSE) نشان داد که تعداد کلی پرونده و تلفات کشور به ترتیب 13،916،543 و 273،316 نفر بوده است.